Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Līvaen_US
dc.contributor.authorSvičkara, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:10Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43495en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26764
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sevis prezentēšana fotogrāfijās: mobilā sociālā tīkla instagram.com piemērs”. Darba galvenie problēmjautājumi: 1)kā indivīdi, izmantojot fotogrāfijas, reprezentē sevi sociālajos tīklos? 2)aktuālā fenomena „selfiju” analīze. Vai «selfiju» fotogrāfijas ir ieņēmuši lielāko lomu indivīdu sociālo tīklu identitātēs? Bakalaura darbs ir balstīts uz Ērvinga Gofmaņa teoriju par sevis prezentēšanu, kā arī vizuālo komunikāciju – reprezentācijas teoriju. Metodoloģijā tiks izmantota kvalitatīvā kontentanalīze un kvantitatīvā kontentanalīze. Empīriskajā daļā tiks izveidota kodēšanas grāmata, ar kuras palīdzību tiks kvalitatīvi analizētas fotogrāfijas. Rezultāti liecina, ka par galveno reprezentācijas objektu lietotāji izvēlas sevi, kas liecina par narcisisma pazīmēm, un ka „selfiju” fenomens ir pārņēmis mobilo sociālo tīklu instagram.com, un sieviešu vidū tas ir aktuālāk. Atslēgas vārdi: instagram.com, fotogrāfija, selfijs, prezentēšana, narcisisms.en_US
dc.description.abstractBaccalaureate thesis topic is “Self presentation in photography: example of mobile social network instagram.com”. The main focus of the presented research is: 1)how do individuals represent themselves in media through photo images? 2)suggested analysis of the popular phenomenon known as a selfie. Do selfies play a large role in an individual’s social media identity? The research is based on Erving Goffman’s self presentation and visual communication theory. Methodology is composed of both the quantitative and qualitative analyses. Empirical part of the thesis will form a code book, with the help of which the photo images will undergo qualitative analysis. The results testify that the most common form of self presentation an individual chooses is him/herself, which in turn testifies of elements of narcissism. In addition, it is obvious that the phenomenon known as the selfie has flooded the cellular media application instagram.com and is more popular within the female population. Key words: instagram.com, photos, selfies, presentation, narcissism.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSevis prezentēšana fotogrāfijās: mobilā sociālā tīkla “instragram.com” piemērsen_US
dc.title.alternativeSelf-presentation in photography: Example of mobile social network “instagram.com”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record