Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums zīmola "Cido" virzīšanā
Author
Ezergaile, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums zīmola „Cido” virzīšanā”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādi integrētās mārketinga komunikācijas elementi tiek izmantoti, lai veicinātu zīmola „Cido” virzīšanu tirgū, un kā auditorija uztver integrētās mārketinga aktivitātes. Teorētiskajā daļā apkopoti viedokļi par zīmola jēdzienu, zīmola un integrētā mārketinga komunikāciju, kā arī patērniecību.
Veiktas trīs daļēji strukturētās intervijas un anketēšana. Apkopota un analizēta informācija no iegūtajiem empīrisko pētījumu datiem. Balstoties uz iegūtajiem datiem, izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi zīmola „Cido” virzīšanai tirgū.
Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, zīmols, komunikācija, virzīšana, „Cido”, pielietojums The theme of the thesis is „The Application of Integrated Marketing Communication in the Brand „Cido” Promotion”. The aim of the work is to find out what elements of integrated marketing communication are used to facilitate the promotion of the brand „Cido” in the market and how the public percepts the activities of integrated marketing. In the theoretical part the viewpoints about the conception and communication of brand and communication of integrated marketing as well as consumption have been summed up. The qualitative method of research has been applied three interviews and a questionnaire based on the quantitative research method. Analysed information obtained from empirical investigation data was summed up. Taking into account the obtained information, conclusions have been drawn and suggestions have been worked out.
Key words: integrated marketing communication, brand, communication, promotion, „Cido”, application.