Mūzikas un mākslas festivāla "Bildes" zīmola atpazīstamība jauniešu vidū un komunikācijas aktivitāšu vērtējums
Author
Raupa, Klinta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Mūzikas un mākslas festivāla „Bildes” zīmola atpazīstamība jauniešu vidū un komunikācijas aktivitāšu vērtējums”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir festivāla “Bildes” zīmola atpazīstamība jauniešu vidū Latvijā; kas to ietekmē.
Darba pētnieciskā problēma ir mūzikas un mākslas festivāla „Bildes” zīmola atpazīstamība jauniešu vidū vecumā no 13 līdz 25 gadiem.
Darba teorētisko daļu veido nodaļas par kultūras mārketingu, zīmolu un patērētāju attieksmi un attiecībām ar zīmoliem. Darba pētnieciskajā daļā veiktas divas daļēji strukturētas intervijas, aptauja interneta vidē zīmola atpazīstamības novērtēšanai jauniešu vidū un fokusa grupas intervija.
Darbā secināts, ka mūzikas un mākslas festivāla „Bildes” zīmola atpazīstamība jauniešu vidū ir vāja nepietiekamas informācijas un neizstrādātas komunikācijas stratēģijas rezultātā.
Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģijas un empīriskās daļas, secinājumiem un pielikumiem.
Atslēgvārdi: festivāls, Bildes, zīmols, atpazīstamība, komunikācija. The topic of the Bachelor’s thesis is „Music and art festival’s „Bildes” brand awareness among the youth and valuation of communication activities”. The aim of the thesis is to determine the brand awareness of music and art festival “Bildes” among the youth and influencing factors.
The problem being researched is the brand awareness of music and art festival “Bildes” among the youth aged between 13 and 25 years.
Theoretical part consists of chapters about culture marketing, brand and consumer attitude and relationship with brands. Empirical part includes two semi-structured interviews, audience survey about brand awareness among the youth and focus group interview.
The study concludes that the brand awareness of music and art festival “Bildes” among the youth is weak because of insufficient information and the result of undeveloped communication strategy.
The paper consists of theoretical, methodological and empirical part, conclusions and appendix.
Keywords: festival, Bildes, brand, awareness, communication.