• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: “LMT” un “Tele2” gadījumu analīze

Thumbnail
View/Open
309-44645-Griestina_Agate_ag11130.pdf (756.9Kb)
Author
Griestiņa, Agate
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir ” Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: “LMT” un “Tele2” gadījumu analīze”. Darba mērķis ir noskaidrot kādu komunikācijas saturu zīmoli sniedz saviem sekotājiem sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook.com un Twitter.com. Bakalaura darba problema – Latvijā LMT un Tele2 ir vadošie telekomunikācijas operatori, kas sabiedrībai sniedz vienādus pakalpojumus, ar kādiem paņēmieniem zīmoli sociālajos medijus cenšas piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un pētnieciskās daļas. Teorijas pamatā ir skaidrots zīmola jēdziens, tēls un stratēģija, kā arī integrētā mārketinga komunikācija, komunikācijas instrumenti un sociālo mediju jēdziens. Metodoloģiskajā daļā tiek aplūkota auditorijas aptauja, daļēji strukturētā intervija un kontentanalīze. Rezultātos aparādīs kādu komunikācijas saturu zīmoli sniedz saviem sekotājiem sociālajos medijos Atslēgvārdi: zīmols, komunikācija, sociālie mediji, LMT, TELE2, Draugiem.lv, Facebook.com, Twitter.com
 
The subject of this bachelor’s thesis is „Brand communication in social media: case study of “LMT” and “Tele2”. The aim of this work is to identify what kind of content do these brands provide to their followers in social networks Draugiem.lv, Facebook.com and Twitter.com. This work consists of three parts - theoretical, methodologial and a research part. Theories are based on the explanation of the terms brand, image and strategy and concepts of integrated marketing communication, communication instruments and social media. The methodological part consists of an auditorium survey, partly structured interview and content analysis. The results reflect what kind of communication content do brands provide to their social media followers. Key words: brand, communication, social media, LMT, TELE2, Draugiem.lv, Facebook.com, Twitter.com
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26776
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV