Zīmola "O!Karte" identitātes maiņa un patērētāju attieksmes analīze
Autor
Ezerlīcis, Nauris
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „ZĪMOLA „O!KARTE” IDENTITĀTES MAIŅA UN PATĒRĒTĀJU ATTIEKSMES ANALĪZE”. Šī bakalaura darba mērķis ir uzzināt „LMT Okartes” zīmola identitātes maiņas iemeslus, kā arī patērētāju attieksmi identitātes maiņas sakarā.
Darba teorētiskajā daļā tika apskatītas tādas tēmas kā: zīmols, tā funkcijas, tēls, nozīme, komunikācija, kā arī zīmola maiņa.
Izvērtējot bakalaura darba specifiku, tika atlasītas piemērotākās izmantojamās pētniecības metodes. Darba metodoloģija sastāv no daļēji strukturētās intervijas, kvalitatīvās kontentanalīzes, kā arī no fokusa grupas intervijas.
Bakalaura darba empīriskās daļas ietvaros tika veikta daļēji strukturētā intervija ar reklāmas aģentūras „DDB Latvia” pārstāvi, kurš piedalījās „LMT OKartes” jaunās identitātes izveidošanā. Darba pētnieciskajā daļā tika veiktas fokusa grupas intervijas. Kā trešā pētniecības metode ir izmantota kvalitatīvā kontentanalīze, ar kuras palīdzību tika izanalizēti „O!Kartes” un jaunās „LMT Okartes” videoklipi.
Atslēgvārdi: Zīmols, zīmola identitāte, re-brendings, LMT Okarte, patērētāji, attieksme. The theme of the thesis is O!karte brand identity change and consumer attitude analysis.
The aim of this thesis is to find out the reasons of the identity change of the brand „LMT Okarte” and determine the consumer attitude of this identity change.
In the theoretical part of the work there are discussed such themes as brand, its functions, character, significance, communication and also the change of the brand.
Assessing the specifics of the thesis the most appropriate methods of research were selected. The methodology of the thesis contains: semi-structured interview, qualitative content analysis and focus group interview.
In the empirical part of the thesis a semi-structured interview with an agent of advertising agency „DDB”, who took part in making of the new identity, is done. In the research part a focus group interview is done. The third method of research is qualitative content analysis on which is based the analyse of videos of „O!KARTE” and the new „LMT Okarte”.
Key words: brand, brand identity, re-branding, LMT Okarte, consumers, attitude
In the theoretical part of the work there are discussed such themes as brand, its functions, character, significance, communication and also the change of the brand.
Assessing the specifics of the thesis the most appropriate methods of research were selected. The methodology of the thesis contains: semi-structured interview, qualitative content analysis and focus group interview.
In the empirical part of the thesis a semi-structured interview with an agent of advertising agency „DDB”, who took part in making of the new identity, is done. In the research part a focus group interview is done. The third method of research is qualitative content analysis on which is based the analyse of videos of „O!KARTE” and the new „LMT Okarte”.
Key words: brand, brand identity, re-branding, LMT Okarte, consumers, attitude