Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorPriedīte, Undaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:15Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:15Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8857en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26809
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „ Reklāma kā sociālā mārketinga elements un tās efektivitāte: CSDD sociālā TV reklāma „ Orgānu donori ””. Darbā izvirzītā hipotēze: sociālā TV reklāma „Orgānu donori” kā sociālā mārketinga elements ir bijusi efektīva un tā attaisno vizuālo un tekstuālo risinājumu izvēli, jo spēcīgas emocijas ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā sociālo problēmu kontekstā mainīt cilvēku attieksmi un rīcību. Pēc paveiktās teorētiskās informācijas apstrādes un pētījuma rezultātu analīzes secināju, ka hipotēze daļēji tiek pierādīta un daļēji – apgāzta. Empīriskajā darba daļa izmantotas tādas kvalitatīvās pētniecības metodes kā intervija un fokusgrupas diskusija, kā arī kvantitatīvā pētniecības metode – anketēšana.en_US
dc.description.abstractTheme or bachelor work is „ Advertising as part of social marketing and its effectiveness: CSDD social TV advertising „Organ donors””. Hypothesis, that is broached, is: social TV advertising „ Organ donor ” as part of social marketing was effective and justifies visual and textual solutions, because strong feelings is one of the most effective ways to change people attitude and behaviour in social problem’s context. After processing theoretical information and results of research I came to conclusion that part of hypothesis is partly proved and partly – disproved. In works empirical part is used such qualitative research methods like interview and focus group, as well as quantitative research method – survey.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāma kā sociālā mārketinga elements un tās efektivitāte: CSDD sociālā TV reklāma "Orgānu donori"en_US
dc.title.alternativeAdvertising as Part of Social Marketing and Its Effectiveness: CSDD Social TV Advertising "Organ Donors"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record