Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorOlante, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:16Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:16Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8906en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26810
dc.description.abstractŠī pētnieciskā darba tēma ir par seksualitāti kā reklāmas vēstījuma sastāvdaļu žurnālos Latvijā 2007. gadā. Darbs ir veidots uz mūsdienu autoru – Džona Kilborna (Jean Kilbourne) un Marka Gobes (Marc Gobe) un Toma Reiherta (Tom Reichert) teoriju bāzes, kas apskata pētījuma objektu vairākus aspektus. Darba mērķis ir izpētīt seksualitātes fenomenus reklāmas vēstījumos Latvijā 2007. gadā, atklājot to simboliku, nozīmes un izpausmes veidus. Darba galvenā hipotēze ir – reklāmās ar seksualitātes vēstījumu erotiskais elements dominē pār produktu. Darba palīghipotēze ir – reklāmās ar seksuālo vēstījuma akcentu galvenokārt tiek izmantoti slēptie seksuālie simboli. Darba rezultātā tika apstiprināta hipotēze un palīghipotēze. Bakalaura darba struktūru veido trīs daļas: teorētisko nostādņu izklāsts, empīriskā materiāla analīze, secinājumi.en_US
dc.description.abstractThe object of this research is sexuality as part of advertisements in magazines in Latvia at year 2007. Reserch is based on theories of Jean Kilbourne, Marc Gobe, Tom Reichert. The purpose of this work is to demonstrate symbolisms, meanings and ways of expression of phenomena of sexuality by investigating advertisements. Main hypothesis is such: sexual messages are dominating over products in advertisements. Subsidiary hypothesis is that an advertisement with sexual message uses hidden sexual symbols. Acquired results affirm main and subsidiary hypothesis. The bachelor paper’s structure is made of three parts: first, exposition of theoretical statements; second, analysis of acquired data; third, conclusions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSeksualitāte kā reklāmas vēstījuma sastāvdaļa žurnālos Latvijā 2007. gadāen_US
dc.title.alternativeSexuality as a part of message of advertisement in life style magazines in 2007 yearen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record