Mācību procesa pilnveides iespējas temata „Vērtspapīri” apguvē vidusskolā
Author
Vītola, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Riemere, Inga
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Lai noskaidrotu vai ir nepieciešams pilnveidot esošās mācību metodes ekonomikā, atbilstoši valsts vidējās izglītības standarta „Biznesa ekonomiskie pamati” prasībām, autore analizē Izglītības un satura eksaminācijas centra apstiprināto mācību programmu, tieši pievēršoties temata „Vērtspapīri” dziļākai izpētei.
Darba mērķis: pamatot mācību procesa pilnveides nepieciešamību vidusskolas ekonomikas kursā, izstrādājot konkrētus mācību materiālus, priekšlikumus tēmas apguvei.
Pētījuma avoti: mācību un speciālā literatūra, periodiskie izdevumi, Latvijas valsts likumi, MK noteikumi.
Kursa darba mērķa un uzdevuma realizēšanā pielietotas pedagoģiskās pētniecības metodes: pārskata- analītiskais, literatūras pētīšana un analīze, pedagogu un ekonomistu pieredzes pētīšana un apkopošana, metodikas izstrādāšana. To find out if it is neccessry to fulfil the present methods in economics as a subject, according to the demands of the state average educational standard in „The base of business economics”, the author of the work has appealed to the thorough research of securities.
The aim of the work: to substantiate the necessity of improvement the economics cuorse at school basing on the theorefical ack nowlegements in economics and pedagogy and analysis of governmenfal resolutions and other documents. Working uot concrete suggestions of acquiring the material.
The suorces of the research: educational and special literary suorces, periodical publicantions, the state laws of Latvia, the regulations of methodological commission.