Show simple item record

dc.contributor.advisorZuters, Jānisen_US
dc.contributor.authorŠahlovs, Dmitrijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:19Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:19Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33984en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26977
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt „Džokera” karšu spēles mākslīgo oponentu veidošanas iespējas un uzprogrammēt viena veida mākslīgus oponentus. Lai mērķi sasniegtu, tika definētas prasības programmas uzbūvei, tika izpētītas daži mākslīga intelekta veidošanas paņēmieni un tika pētītas reālajā dzīve notikušas spēles, noteiktas likumsakarības pēc, kuram cilvēki rīkojas. Rezultāta tika izstrādāta programma JAVA valodā ar primitīvo lietotāja saskarni un mākslīgiem oponentiem, kuri rīkojas līdzīgi cilvēkiem.en_US
dc.description.abstractThe main goal of this bachelor paper is to study „Joker” card game artificial oponent creating technics and develop one of them. To achieve this goal, author has defined program requirements, studied several artificial opponent creating opportunities and examined several real life games to determine the ways human think in this game. As the result author has developed JAVA program with primitive user interface and computer opponents, which are trying to acting.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleKāršu spēles ar mākslīgo intelektu izstrādeen_US
dc.title.alternativeDevelopment of a card game with artificial intelligenceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record