dc.contributor.advisor | Zuters, Jānis | en_US |
dc.contributor.author | Šahlovs, Dmitrijs | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:56:19Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:56:19Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 33984 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26977 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba mērķis ir izpētīt „Džokera” karšu spēles mākslīgo oponentu veidošanas iespējas un uzprogrammēt viena veida mākslīgus oponentus. Lai mērķi sasniegtu, tika definētas prasības programmas uzbūvei, tika izpētītas daži mākslīga intelekta veidošanas paņēmieni un tika pētītas reālajā dzīve notikušas spēles, noteiktas likumsakarības pēc, kuram cilvēki rīkojas.
Rezultāta tika izstrādāta programma JAVA valodā ar primitīvo lietotāja saskarni un mākslīgiem oponentiem, kuri rīkojas līdzīgi cilvēkiem. | en_US |
dc.description.abstract | The main goal of this bachelor paper is to study „Joker” card game artificial oponent creating technics and develop one of them. To achieve this goal, author has defined program requirements, studied several artificial opponent creating opportunities and examined several real life games to determine the ways human think in this game.
As the result author has developed JAVA program with primitive user interface and computer opponents, which are trying to acting. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Datorzinātne | en_US |
dc.title | Kāršu spēles ar mākslīgo intelektu izstrāde | en_US |
dc.title.alternative | Development of a card game with artificial intelligence | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |