E-pasta mārketinga optimizācija mobilajām ierīcēm
Author
Kēnigsvalde, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zariņa, Solvita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
E-pasta lietošana mobilajās ierīcēs aizvien strauji pieaug, kas dod iespēju ar e-pasta mārketinga palīdzību uzņēmumiem vēl labāk sasniegt savus klientus. Taču, lai efektīvi izmantotu šo iespēju, e-pasta vēstulei jābūt viegli lasāmai un ērti lietojamai uz dažādām ierīcēm.
Darba mērķis ir izpētīt kā optimizēt e-pasta vēstules, lai iegūtu labus rezultātus.
Lai šo mērķi sasniegtu nepieciešams uzzināt, kas ir mūsdienīgs e-pasta mārketings un kā tas darbojas, kādi ir populārākie e-pastu pārlūki mobilajās ierīcēs, kā arī izpētīt kāda ir labā prakse e-pasta optimizācijai mazākiem ekrāniem un to pielietot praksē, uzlabojot jau gatavus vēstuļu šablonus. The use of email in mobile devices is constantly increasing, so email marketers now are able to contact their clients in a better way. In order to use this feature effectively, the email has to be easy viewable, as well as readable on small screens.
The goal of this work is to explore how to optimize email to get the best results.
To achieve this goal it is necessary to find out what today’s email marketing is all about, how it works, and what are the most popular email browsers for mobile devices. It is also necessary to explore best practices for optimizing email, and optimize email templates.