Show simple item record

dc.contributor.advisorBule, Larisaen_US
dc.contributor.authorAugustova, Jutaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:32Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11593en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27036
dc.description.abstractAutora darba tēma ir „AAS Baltas darbības analīze”. Šī darba mērķis ir izpētīt AAS Baltas attīstību un izstrādāt priekšlikumus attīstības veicināšanai. Galvenie secinājumi: 1.Kopējais bruto parakstīto prēmiju apjoms laika periodā no 1997. līdz 2008. gadam ir palielinājies 4,6 reizes, kas ir par 47,8 miljoniem vairāk; 2.Vislielākais īpatsvars bruto parakstītajās prēmijās ir sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanai, CTA obligātajai apdrošināšanai, īpašuma apdrošināšanai un veselības apdrošināšanai; 3.Kopējais bruto izmaksāto atlīdzību apjoms laika periodā no 1997. līdz 2008. gadam palielinājās 13 reizes, kas ir par 30,93 miljoniem vairāk; 4.Vislielākais īpatsvars bruto izmaksātajās atlīdzībās ir sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanai, īpašuma apdrošināšanai, CTA obligātajai apdrošināšanai un veselības apdrošināšanai. Sakarā ar šiem secinājumiem autoram radās šādi priekšlikumi: 1.Piesaistīt jaunus klientus, piedāvājot izdevīgākas cenas nekā citas apdrošināšanas kompānijas, piemēram, OCTA, jo citām kompānijām cenas ir zemākas; 2.Vairāk reklamēt kompāniju televīzijā un radio, jo tas var piesaistīt klientu un iepazīstināt ar baltas produkciju un pašu kompāniju; 3.Izveidot kādas akcijas, piemēram, pērkot CTA obligāto apdrošināšanu, sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana maksās par 10% lētāk, tā varētu piesaistīt klientus, kas vēlas pirkt OCTA un KASKO un klientam ir iespēja ietaupīt; 4.Lai samazinātu OCTA izmaksas, vajadzētu paplašināt izmantojamo autoservisu loku, piemēram, katra auto bojājumiem pieprasot aprēķinu no diviem servisiem izvēloties lētāko. Ja apdrošinātāji sadarbotos ar visiem servisiem, tas radītu konkurenci autoremontu uzņēmumu vidū, kas pozitīvi ietekmētu cenas, līdz ar to nebūtu arī jābaidās par remontu kvalitāti; 5.Turpināt regulāri apmācīt savus darbiniekus, ne tikai izstāstot, kā būtu jāveic savs darbs, bet arī izskaidrojot, kas var notikt un kādas būs sekas, ja netiks ievērots šis klientu apkalpošanas standarts; 6.Turpināt analizēt ne tikai savas kompānijas darbību, bet regulāri analizēt arī citu lielāko apdrošināšanas kompāniju darbību, lai kompānija būtu informēta par citu kompāniju piedāvājumu un rezultātiem.en_US
dc.description.abstractAuthor’s work theme is “Analysis of the insurance company Balta”. Purpose of this work is to look into progress of the insurance company Balta and to work out proposals for promotion of progress. The main conclusions: 1.Balta’s gross insurance premiums over a period of 1997 to 2008 increase 4,6 times, that is 47,8 millions more; 2.Biggest specific weight of gross insurance premiums is in motor vehicles insurance, property insurance, health insurance and insurance of obligatory civil liability; 3.Balta’s gross insurance indemnities over a period of 1997 to 2008/ increase 13 times, that is 30,93 millions more; 4.Biggest specific weight of gross insurance indemnities is in motor vehicles insurance, property insurance, health insurance and insurance of obligatory civil liability. Due to these conclusions author has promotions: 1.To attract new clients, offering more gainful prices than others companies, for example, in insurance of obligatory civil liability, because in others companies prices are lover; 2.More advertisement on television and radio, because that can attract clients and present Balta’s products and company; 3.To make some actions, for example, if client buy a policy of insurance of obligatory civil liability, the policy of motor vehicles insurance will costs 10% cheaper, so company can attract clients, who want to buy both polices and client has a chance to save up; 4.Company need to enlarge the available range of auto services to reduce the cost of insurance of obligatory civil liability; 5.Continue regular qualify personal; 6.Continue analysis of company’s work and regular review the situation in others companies’ work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAAS Balta darbības analīzeen_US
dc.title.alternativeThe analysis of Baltaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record