Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrītis, Jānis Ēriksen_US
dc.contributor.authorĒrglis, Aldisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:36Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:36Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16170en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27052
dc.description.abstractMūsdienās valstu labklājību nosaka to konkurētspēja reģionālā un globālā tirgū. Globalizācijas apstākļos, kad valstīm ir jādarbojas pēc brīvā tirgus principiem ir jābūt īpašai konkurences priekšrocībai, lai varētu saglabāt un pavairot nācijas labklājību. Inovācijas radīšana ir iespēja valstīm iegūt tik ļoti nepieciešamo konkurences priekšrocību. Taču inovācijas radīšana nav vienkāršs un viegli atkārtojams process. Inovācijas radīšana ir atkarīga no virknes savstarpēji savienotu elementu. Latvija ir valsts, kuras pamata resurss ir cilvēks, tā intelektuālais potenciāls. Šobrīd Latvija inovāciju jomā ir pēdējās vietās ES un reģionā. Lai Latvija uzlabotu savas pozīcijas inovācijas jomā, uzņēmumos ir jāuzlabo inovācijas vadīšana.Šī darba mērķi ir izveidot metodi inovācijas procesa novērtēšanai uzņēmumā un izstrādāt priekšlikumus vadītājiem inovāciju pamatošanai.Maģistra darbs ir uz 88 lapām, satur 7 tabulas, 34 attēlus un 1 pielikumu.en_US
dc.description.abstractNowadays, the national wealth determines the competitiveness on regional and global markets. In global environment, the countries must work on free market principles, should have a special competitive advantage in order to maintain and reproduce the nation's wealth. Innovation is the creation of opportunity for countries to acquire the much needed competitive advantage. But innovation is not a simple and easily repeatable process it is rather very complex. Innovation creation is dependent on a series of interconnected elements. Latvia is a country whose main resource is people and its intellectual potential. Currently Latvia in innovation is the last in the EU and the region. In order improve Latvian position in the field of innovation, companies need to improve innovation management. This work aims to establish a method for assessing the innovation process and provide tools for managers for innovation assessment and analysis. Work contains 88 pages, 7 tables, 34 images, and 1 Annex.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInovācijas procesa vadīšana Latvijas IT tehnoloģiju uzņēmumāen_US
dc.title.alternativeManagement of Innovation process in Latvian IT companyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record