Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorNikodemusa, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:42Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23028en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27088
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Žurnāla SHAPE pārpozicionēšanas stratēģijas problēmas un risinājumi”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt žurnāla SHAPE pārpozicionēšanas stratēģiju, tās ieguvumus un zaudējumus no uzņēmuma skatu punkta, kā arī ietekmējošos faktorus un risinājumus turpmākai tirgus pozīcijas stiprināšanai. Darba gaitā autore izmanto dažādas informācijas apkopošanas un analīzes metodes. Teorētiskās daļas veidošanai darba autore izmantoja literatūras referatīvās analīzes metodi. Informācijas iegūšanai par žurnālu SHAPE tika izmantoti autores personīgās darba pieredzes laikā izdarītie novērojumi, kā arī tika izanalizētas uzņēmuma mārketinga komunikācijas aktivitāšu atskaites un citi informācijas avoti. Pētījuma daļā darba autore izstrādāja anketu ar mērķi noskaidrot, kā žurnāla SHAPE mērķauditorija ir uztvērusi 2011. gada aprīlī sākto zīmola SHAPE pārpozicionēšanu, kā arī veica ekspertu intervijas. Aptaujā un ekspertu intervijās iegūtos rezultātus autore apkopoja un veica to analīzi. Darba kopējais apjoms, neieskaitot pielikumus, ir 95 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 6 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 66 avotus. Atslēgas vārdi: žurnāls SHAPE, zīmols, pārpozicionēšanas stratēģija, mārketinga komunikācija, tirgus, patērētāju vēlmes un vajadzības.en_US
dc.description.abstractThe theme of the master’s theses is “The repositioning strategy of the magazine SHAPE: problems and solutions”. The goal of the study is to investigate efficiency of the repositioning strategy of the magazine SHAPE by applying a method of theoretical sources analysis and to develop proposals for its enhancement. Various methods of information gathering and analysis have been applied by the author. For the development of the theoretical part, the author used a method of the publications analysis. For acquiring of the information about the magazine SHAPE, the author used her own observations on the enterprise that have been based on her earlier working experience within the company. Moreover, marketing communication activities and other materials of the company have been analysed. For the research part of the master’s theses, the author elaborated a questionnaire - in order to clarify a public opinion on the repositioning strategy measures performed by the magazine SHAPE, as well as conducted interviews with experts. The obtained data were compiled and analysed. The total volume of the master’s theses, excluding the annex, is 95 pages. The paper also includes 6 annexes. The list of used literature comprises 66 reference items. Keywords: magazine SHAPE, brand, repositioning strategy, marketing communication, market, consumer preferences and needs.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleŽurnāla SHAPE pārpozicionēšanas stratēģijas problēmas un risinājumi.en_US
dc.title.alternativeThe repositioning strategy of the magazine SHAPE: problems and solutions.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record