Show simple item record

dc.contributor.advisorSeimuškāne, Lilitaen_US
dc.contributor.authorAlksne, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:44Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:44Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24128en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27108
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izpētīt inovāciju vidi publiskajos pakalpojumos no pakalpojumus nodrošinošo un realizējošo tiešās valsts pārvaldes iestāžu viedokļa. Tā ietvaros tiek meklēta atbilde uz pētniecisko jautājumu- vai un kā neviennozīmīgi vērtētā publisko pakalpojumu jomas izpratne un sakārtotības trūkums ietekmē inovāciju vidi un to ieviešanu publiskajos pakalpojumos Latvijā? Atbilde tiek meklēta caur teorētiskās literatūras analīzi, kas skaidro publisko sektoru kā publisko pakalpojumu ietvaru un inovāciju vietu tajā, reālās situācijas analīzi starptautiski un Latvijas mērogā, kā arī empīrisko pētījumu, kurā izmantotas divas metodes- aptauja un ekspertu intervijas. Darba nobeigumā tiek secināts, ka publisko pakalpojumu jomas problemātika ietekmē inovāciju gadījumus, bet inovāciju vide ir vērtējama iestādes nevis sektora ietvaros. Atslēgvārdi: publiskie pakalpojumi, inovāciju vide, publiskā pārvaldība, administratīvie pakalpojumi, inovāciju pieredze, inovāciju ieviešanaen_US
dc.description.abstractThe aim of this master thesis is to explore the innovation environment in public services from the services providing and realizing public administration institution point of view. Within this framework the research question is defined- whether and how the ambiguous awareness of the realm of public services affects the innovation environment and implementation in the public services of Latvia? The answer is sought through the analysis of the theoretical literature that explains the public sector as the framework of public services and innovation place in it, the analysis of the real situation in international and Latvia levels, and empirical study that includes two methods- a survey and expert interviews. The summary concludes that problems of the realm of public services affect innovation, but innovation environment has to be evaluated in each institution not in the whole sector. Key words: public services, innovation environment, public management, administrative services, innovationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInovāciju vide publiskajos pakalpojumosen_US
dc.title.alternativeInnovation Environment of Public Servicesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record