Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorAļeksejenko, Igorsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:47Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:47Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27344en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27128
dc.description.abstractPieaugošā konkurence uzņēmējdarbībā un saspīlētā ekonomiskā situācija ne vien Latvijā, bet arī visā pasaulē, liek visiem nopietniem uzņēmumiem meklēt jaunus instrumentus, kā izdzīvot un attīstīties. Mārketinga stratēģijas izstrāde ir viens no šādiem instrumentiem, kas var dot jaunu impulsu uzņēmuma attīstībā, jo sniedz iespēju izvērtēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, nosaka mārketinga mērķi, kā arī identificē tās aktivitātes, kas gan īstermiņā, gan ilgtermiņā veicinātu uzņēmuma attīstību. Maģistra darba autors ir detāli pētījis pieejamās teorijas mārketinga stratēģijas izstrādē, īpaši izšķirot un akcentējot ražošanas mārketinga specifiku. Darba galvenais secinājums - izstrādātā mārketinga stratēģija A/S "Rīgas Elektromašīnbūves Rūpnīca” būs nozīmīgs instruments esošo klientu noturēšanai, jaunu klientu piesaistei un uzņēmuma konkurētspējas veicināšanai. Maģistra darba apjoms ir 82 lapaspuses. Tas sevī ietver 25 attēlus, 10 tabulas un 3 pielikumus.en_US
dc.description.abstractAt the growing competition in the business field and tense situation in economics not only in Latvia but in world there is urgent need for the companies to search for new instruments to survive and to develop. Marketing strategy can be as one of this instruments what can give new impulses for the new development of the company because it gives opportunities to explore the advantages and weak points, determines the aims of the marketing as well as identify these activities wich in short-term and in long-term will promote the development of the company. Author of this Masters Degree work wave made detailed research in theories of marketing strategies especially pointing out the specific features for the manufacturing marketing. The main conclusion of the work is that the Marketing strategy for S/C „Electro machine building Factory of Riga” will be significant instruments to hold on for the existing clients and enchain new ones, as well as to promote the competiveness of the company. Total size of the Masters Degree work is 82 pages, what includes 25 picture, 10 tables and 3 annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga stratēģijas (plāna) izstrāde uzņēmumam „Rīgas Elektromašīnbūves Rūpnīca”en_US
dc.title.alternativeDevelopment of the Marketing Strategy (Plan) for „Riga Electric Machine Building Works”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record