Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorBuiko, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:48Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other28973en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27138
dc.description.abstractKorporatīvā kultūras diplomātija ir uzņēmumu darbošanās, iesaistoties sociāli atbildīgos pasākumos. Bakalaura darba ietvaros akcents likts uz tās saikni ar korporatīvo sociālo atbildību, un tiek pētīta Eiropas Savienības uzņēmumu iesaistīšanās korporatīvajos kultūras pasākumos. Darba mērķis ir izprast korporatīvās kultūras diplomātijas būtību un veidu, kā tā varētu palīdzēt uzņēmumiem kļūt sociāli atbildīgiem, sniegt pārskatu par uzņēmumu ieguvumiem un izstrādāt priekšlikumus kultūras diplomātijas virzīšanai. Darbs pierāda, ka korporatīvā kultūras diplomātija ir iedarbīgs un sociāli atbildīgs pasākumu kopums. Darba struktūra: ievads, teorētiskā, analītiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi, bibliogrāfiskais saraksts un pielikumi. Darba apjoms ir 84 lapaspuses, tajā iekļauti 14 attēli, 8 tabulas, 7 priekšlikumi un 40 pielikumi.en_US
dc.description.abstractCorporate cultural diplomacy is conducting business through engaging in various socially responsible activities. Within the framework of this bachelor’s thesis, there is an emphasis on its link to corporate social responsibility, and the study has been conducted on the companies in the European Union engaging in corporate cultural events. The objective of this work is to understand the nature of corporate cultural diplomacy and how it can help companies to become socially responsible, provide an overview of the benefits for businesses and develop proposals for promotion of cultural diplomacy. Work demonstrates that corporate cultural diplomacy is effective and socially responsible set of activities. Work structure - introduction, theoretical, analytical and practical part, conclusions and recommendations, bibliography and appendices. The amount of work is 84 pages, it includes 14 images, 8 tables, 7 proposals and 40 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleKorporatīvā kultūras diplomātija korporatīvās sociālās atbildības kontekstā Eiropas Savienībāen_US
dc.title.alternativeCorporate Cultural Diplomacy in the Context of Corporate Social Responsibility in the Eiropean Unionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record