Mārketinga loma frisbija attīstības veicināšanā Latvijā.
Author
Parhimuka, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir: “Mārketinga loma frisbija attīstības veicināšanā Latvijā”. Darba mērķis ir izvērtēt esošās Latvijas Frisbija federācijas un Latvijas frisbija klubu mārketinga aktivitātes un izstrādāt mārketinga stratēģiju to pilnveidošanai. 1. un 2. nodaļā tiek noskaidroti sporta mārketinga teorētiskie un organizatoriskie aspekti, bet 3. nodaļā autors apkopo frisbija attīstības tendences un izvērtē Latvijas Frisbija federācijas un frisbija klubu mārketinga aktivitātes. 4. nodaļā tiek analizēti potenciālo un esošo frisbija dalībnieku un ekspertu viedokļi par frisbija mārketinga pilnveidošanas iespējām, kā arī tiek izstrādāta mārketinga stratēģija.
Darba apjoms ir 132 lpp., kurā iekļautas 26 tabulas, 18 attēli un 109 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: sporta mārketings, mārketinga stratēģija, frisbijs, Latvijas Frisbija federācija. The theme of the paper is: “The role or marketing in ultimate frisbee development in Latvia”. The objective is to evaluate existing Latvian Flying Disc Federation and Latvian ultimate frisbee clubs marketing activities and develop a marketing strategy for their improvement. In the first and second part author examine sports marketing theory and organizational aspects, but in third part analyzes ultimate frisbee development trends in Latvia and currently applied marketing activities. Final part consist of potential and current ultimate frisbee players and experts questionnaire analyzes about marketing improvement opportunities, and marketing strategy development.
Paper consist of 132 pages, 26 tables, 18 figures and 109 sources.
Keywords: sports marketing, marketing strategy, ultimate frisbee, Latvian Flying Disc Federation.