Show simple item record

dc.contributor.advisorKassalis, Ivarsen_US
dc.contributor.authorVjakse, Gundarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:50Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33027en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27157
dc.description.abstractGrāmatvedības programmas Latvijā izmanto vairāk kā 90% uzņēmumu, bet plašā piedāvājuma dēļ uzņēmumiem ir apgrūtinoši izvēlēties savai saimnieciskajai darbībai piemērotāko grāmatvedības programmu. Darba mērķis ir veikt Latvijas tirgū pieejamo grāmatvedības datorprogrammu uzskaitījumu un izveidot universālu sistēmu uzņēmumam piemērotākās datorprogrammas noteikšanai. Šāda nepieciešamība pastāv, jo pašreiz neeksistē vienots, visaptverošs grāmatvedību tirgus apsekojums, kas ļautu gūt patiesu un pilnīgu priekšstatu par piedāvāto produktu skaitu un to atšķirībām. Tā vietā, lai detalizēti analizētu atsevišķas grāmatvedības programmas, autors pievēršas tirgum kopumā. Autors skaidro, ka tas ir nepieciešams, jo pašreiz potenciālais grāmatvedības programmu lietotājs informācijas trūkuma dēļ ir spiests izdarīt izvēli tikai starp populārākajām programmām, nemaz nezinot par citiem piedāvājumiem, kuri varētu tikt sīkāk izpētīti. Darba rezultātā autors sniedz Latvijā pieejamo grāmatvedības programmu uzskaitījumu un veic grāmatvedības izvēles pārbaudes 3 dažādiem uzņēmumiem, tādējādi nostiprinot sevis izstrādātos programmas izvēles kritērijus un sistēmu kopumā.en_US
dc.description.abstractMore than 90 percent of enterprises in Latvia use accounting software but because of the large supply it is hard to choose the most appropriate program for its commercial activity. The aim of the work is to create a list of accounting programs available in Latvia market as well as to create universal system that would allow for the enterprise to choose the most appropriate program. This kind of need exist because right now there isn’t united, all-inclusive review of all accounting programs, which would allow to get genuine and complete concept of offered products and their differences. Instead of analyzing individual accounting programs the author examine whole market. The author finds it necessary because the potential user of the accounting program is obligate to make his choice only between the most popular accounting programs not knowing of other products that could be further explored. As the result of the Bachelors’ work Author gives the list of accounting programs that are available in Latvia and tests the suitability of 3 accounting programs chosen by 3 different Enterprises in order to demonstrate the practical use of created system.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleGrāmatvedības datorprogrammu tirgus Latvijāen_US
dc.title.alternativeAccounting software market for Latvianen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record