• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nekustamā īpašuma tirdzniecības uzņēmuma informācijas sistēmas ieviešana

Thumbnail
View/Open
303-33793-Neimane_Evita_en09003.pdf (1.384Mb)
Author
Neimane, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Uzņēmums SIA „Māja” darbojoties nekustamo īpašumu tirgū ir sekmīgi ieguvis atpazīstamību kā uzticams nekustamo īpašumu tirdzniecības uzņēmums. Uzņēmuma galvenā prioritāte ir klients un tā kvalitatīva apkalpošana. Taču uzņēmuma darbības metodes vairs nesniedz vēlamos rezultātus. Uzņēmums un tā darbinieki izmanto dažādas tīmekļa vietnes un portālus savu pakalpojumu veicināšanai un klientu piesaistei, veicot par tām lielas izmaksas ikdienā. Tādēļ ir nepieciešams rast risinājumu uzņēmuma izaugsmei par mazākām izmaksām un aktīvāku klienu piesaisti. Diplomdarba mērķis ir izveidot optimālu tīmekļa vietnes ieviešanas projektu atbilstoši uzņēmuma vajadzībām, kura realizācija panāktu uzņēmuma efektīvāku izaugsmes procesu un samazinātu izmaksas. Šī mērķa sasniegšanai tika izvirzīti uzdevumi, kas saistīti ar uzņēmuma vajadzību noteikšanu, uzņēmumā esošo informācijas sistēmu izpēti un tās izvēli pielāgojot to realizētam projektam. Vadoties pēc izvirzītiem uzdevumiem, mērķa sasniegšānā tika iegūti c
 
The company SIA "Māja" working at the real estate market, has successfully developed a reputation as a trusted real estate broker company. As the company's top priority is the customer and his/her quality attendance. However, their methods of operation no longer provide expected results. The company and its workers make considerable every day costs for using different websites and portals to perform its services and attract customers by. Therefore, it is necessary to find a solution to develop the company at a lower cost and more active attraction of customers. The goal of the present work is to create appropriate web site implementation project according to the needs of the company, the performance of which would attain effective promotion process of the company and reduce its costs. In order to achieve the goal there were enabling objectives put forward, which are attributed to the definition of needs of the company, the research of the existing information system and its choice fo
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27166
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV