Projekts: Uzņēmuma "DĀVANA - PĀRSTEIGUMS" izveidošana
Author
Družiņina, Kristīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rupeika-Apoga, Ramona
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistrā darbā mērķis ir dibināt uzņēmumu SIA „DĀVANA-PĀRSTEIGUMS”, kas piedāvās klientiem iegādāties dāvanas veikalā un internēt mājas lapā, kā arī būs iespēja nopirkt dāvanu pārsteigumu sev vai saviem draugiem un radiniekiem. Uzņēmums piedāvās arī dažādu pasākumu organizēšanu (kazās, dzimšanās dienas, konferencēs, semināri.Autore nolēma dibināt uzņēmumu, kas galvenokārt piedāvās saviem klientiem pakalpojumus, kas būs saistīti ar izklaidi. Galvenokārt uzņēmums būs orientēts uz pakalpojumiem, bet arī būs atvērts veikals, kura cilvēkiem būs piedāvātas dāvanas. Dibinot uzņēmumu bija domāts par to, kā pareizie izvelieties uzņēmējdarbības virzienu, lai prece un pakalpojumi būtu pieprasīti Latvijas tirgū. Problēma ir tāda, ka cilvēkiem īsti nav laika skraidīt pa veikaliem un meklēt īsto dāvanu, kuru viņi būtu gatavi uzdāvināt kādam. Tāpēc arī parādījās tāda ideja, kā atvērt veikalu, kura varēs atrast dāvanas uz vietas, ka arī nopirkt internēta ar piegādi uz mājam. Masters thesis is to establish a company "Dāvanu-pārsteigums", which will offer clients to buy gifts at the shop and website, and will be able to buy a gift for yourself or surprise your friends and relatives. The company will also offer a variety of events (weddings, birthdays, conferences). The problem is that people really do not have time to run through the shops and look for the right gift that they would be to give to someone. Therefore, also appeared in the idea of opening the store, which will be able to find the gifts on the website that also buy on the the shop with delivery to your home. The author decided to start a company mainly offer their customers services that will be connected with entertainment. The company will be mainly focused on services, but will also open the shop that people will find gifts. At the establishment was thinking about how to choose the right business direction for the product and services will be in demand in the Latvian market. The problem is th