Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorPētersons, Miksen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:57Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:57Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40207en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27216
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir „Zīmola nozīme patērētāju lēmuma pieņemšanā mēbeļu mazumtirdzniecībā”. Darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski noskaidrot zīmola nozīmi patērētāja lēmuma pieņemšanā par mēbeļu iegādi. Temats ir aktuāls un darbā apkopotie rezultāti var būt saistoši Latvijas mēbeļu nozares dalībniekiem. 1. nodaļā autors izvērtē patērētāju uzvedību noteicošos faktorus, kā arī zīmola nozīme lēmuma pieņemšanā. 2. nodaļā analizēta mēbeļu ražošanas nozare Latvijā, veikta uzņēmuma „Daiļrade Koks” darbības izvērtēšana. 3. nodaļā autors analizējis iegūtos aptaujas datus, lai noskaidrotu patērētāju viedokli par mēbeļu iegādē svarīgiem faktoriem. Maģistra darba sastāv no 80 lpp., tas sastāv no 3 daļām, ietver 35 attēlus, 2 tabulas, kā arī izmantoti 47 dažādi literatūras un datu avoti, 1 pielikums. Atslēgvārdi: patērētāju uzvedība, lēmuma pieņemšana, zīmols, mēbeļu nozare, Daiļrade Koks, mēbeļu veikals Čiekurs, mazumtirdzniecība.en_US
dc.description.abstractThe subject of Master's thesis is "The importance of brand at consumer decision-making process in furniture retail trade". In Chapter One of Master's thesis the author examines determinants of consumer behavior and its effect to decision-making, as well as brand relevance to the decision-making. Chapter two analyzes the furniture manufacturing industry in Latvia and performs examination of enterprise's "Daiļrade Koks" activities. In Chapter Three the author analyzes the inquiry results to determine consumer's opinion on decisive factors purchasing furniture. The master’s thesis consists of 80 pages, it is composed of three parts and comprises 2 tables, 35 figures as well as uses 47 different literary and data sources, 1 attachment. Keywords: consumer behavior, decision making, brand, furniture sector, Daiļrade Koks, furniture shop Čiekurs, retail.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola nozīme patērētāju lēmuma pieņemšanā mēbeļu mazumtirdzniecībā.en_US
dc.title.alternativeThe importance of brand at consumer decision - making process in furniture retail trade.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record