Viesnīcas "NB" izaugsmes iespēju izvērtējums Latvijas tūrisma attīstības kontekstā
Author
Loseva, Aļina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vilka, Inga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir: Viesnīcas “NB” izaugsmes iespēju izvērtējums Latvijas tūrisma attīstības kontekstā. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz Latvijas tūrisma nozares vīziju, pamatvērtībām un stratēģiju, izpētīt viesnīcas “NB” attīstības stāvokli un izstrādāt izaugsmes stratēģiju.
Darbā veikta Latvijas tūrisma un viesnīcu nozares analīze, viesnīcas “NB” finanšu analīze un tās rezultātu salīdzināšana ar nozares vidējiem rādītājiem, konkurentu analīze, viesu atsauksmju analīze, SVID analīze, kā arī izstrādāta viesnīcas „NB” stratēģiskā karte ar līdzsvaroto rādītāju sistēmu. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, izstrādāti secinājumi un priekšlikumi par viesnīcas “NB” saimnieciskās darbības uzlabošanas iespējām.
Darbs sastāv no 5 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Maģistra darba apjoms ir 90 lpp., tas satur 12 attēlus, 30 tabulas, un tam pievienoti 9 pielikumi.
Atslēgas vārdi: viesnīca, viesmīlība, tūrisms, stratēģija, līdzsvaroto rādītāju sistēma. Master`s thesis topic is “Hotel „NB” development in the framework of Latvian Tourism industry development.” The goal of the thesis is to explore hotel`s “NB” development stage and to develop growth strategy based on Latvian tourism vision, core values and strategy.
Author is analyzing Latvian tourism and hotel industry, hotel`s “NB” financial statistics in comparison with hotel`s industry average results, competitors, guest reviews, SWOT analysis, as well as developing a strategic map and balanced scorecard for the hotel “NB”. By studying the results of researches are offered conclusions and propositions how to improve financial situation in the hotel “NB”.
Master thesis includes 5 chapters, conclusions and propositions. Volume of master thesis is 90 pages, 12 images, 30 tables and 9 appendices.
Keywords: hotel, hospitality, tourism, strategy, balanced scorecard.