Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorRozentāle, Evaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:05Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4486en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27281
dc.description.abstractŠajā maģistra darbā tiek apskatītas iedzīvotāju labklājības līmeņa, brīvā laika organizēšanas un darba sakarības, kā arī veikts pētījums par iedzīvotāju labklājības līmeņa ietekmi uz mūzikas kā kultūras produkta patēriņu Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Vācijā. Maģistra darba pirmajā nodaļā ir attiecīgās teorijas apskats. Darba 1.nodaļā autore pievēršas literatūras analīzei, apskatot svarīgākās iedzīvotāju labklājības līmeņa un brīvā laika organizēšanas sakarības. Darba 2.nodaļā autore raksturo iedzīvotāju labklājības līmeni Baltijas valstīs un Vācijā. Darba 3.nodaļa ir praktiskā pētījuma atspoguļojums un veltīta iedzīvotāju labklājības līmeņa ietekmes izpētei uz mūzikas kā kultūras produkta patēriņu Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Vācijā. Galvenā maģistra darbā pētītā problēma ir: cik lielā mērā attiecīgo valstu (Latvijas, Lietuvas, Igaunijas vai Vācijas) iedzīvotāju labklājības līmenis ietekmē viņu nemateriālo, ar mūzikas kā kultūras produkta saistīto vēlmju apmierināšanu. Pētījumā iegūtos rezultātus, darba autore izmanto priekšlikumu izstrādei, kas būtu jāveic, lai Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Vācijas iedzīvotāji pēc iespējas efektīvāk varētu organizēt savu brīvo laiku saistībā ar mūziku kā svarīgu konkrētās valsts kultūras produkta sastāvdaļu.en_US
dc.description.abstractThe present Master Theses shows the connecion of people well-being, leisure time activities and work, as well as discuss the influence of population well-being on consumption of music as a cultural product in Latvia, Lithuania, Estonia and Germany. The first chapter of Master Thesis is related to survey of accordant literature. In the first chapter author focus on the analysis of specific sciene literature by viewing tha main relevance of the people well-beng and organization of their leisure time activities. In the second part of present Master Theses author characterize people well-being level in Baltic states and in Germany. The third chapter of Master Theses shows the practical research about influence of population well-being on consumption of music as a cultural product in Latvia, Lithuania, Estonia and Germany. The objective of the present Master Theses is to prove the importance of influence of population well-being on consumption of music as a cultural product in Latvia, Lithuania, Estonia and Germany by analyzing scientific literature and certain practical examples, as well as to work out some suggestions for further research in the field of improvment of music leisure time activities in Latvia, Lithuania, Estonia and Germany. Dwelling on the theses author has drawn her conclusions based on which she figured out her proposals on the issues discussed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleIedzīvotāju labklājības līmeņa ietekme uz mūzikas kā kultūras produkta patēriņuen_US
dc.title.alternativeInfluence of population well-being level on consumption of music as a cultural producten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record