Lauku skolu attīstības iespējas: Rēzeknes novada piemērs
Author
Tiltiņa, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Āboliņa, Kristīne
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Lauku skolu attīstības iespējas: Rēzeknes novada piemērs”. Darba mērķis ir: Izpētīt Rēzeknes novada skolu tīkla attīstības iespējas un atspoguļot optimizācijas pozitīvās, negatīvās puses, ieguvumus un zaudējumus patreizējā demogrāfiskajā un ekonomiskajā situācijā.
Darbā ir četras nodaļas. Pirmajā ir apskatīta literatūra par lauku attīstību un skolu tīkla plānošanu, otrā nodaļa iekļauj izmantot materiālu un metožu apskatu. Trešā nodaļā sastāv no Rēzeknes novada teritorijas un skolu tīkla raksturojuma, kā arī iedzīvotāju un amatpersonu viedokļa analīzes. Pēdējā nodaļā ir apkopoti ieteikumi Rēzeknes novada skolu tīkla attīstībai nākotnē.
Maģistra darbs ir latviešu valodā. Teksta daļa sastāv no 4 nodaļām, 10 apakšnodaļām un secinājumiem. Tajā ir iekļauti 44 attēli, 1 tabula un literatūras apskats. Kopā 99 lappuses. Pielikumos ir 4 kartes un 4 tabulas. The name of the master thesis is „ The development possibilities for rural schools: the example of Rezekne novads”.
The aim of the paper is to explore the opportunities for future development in schools of Rezekne municipality, describing the positive and negative aspects, gains and losses in current demographic and economic situations.
The paper consists of four parts. The first part is the literature analysis about development of rural areas and optimizing the school network, the second part describes the use of materials and methods. The third part concentrates on description of Rezekne municipality and its school network, as well as it contains opinions of local people and authorities. The last chapter summarizes the recommendations on development opportunities for school network in Rezekne region.
The master’s paper is worked out in Latvian language. The content of the paper: 4 parts, 10 chapters and conclusions;