Interneta mediju ietekme uz sabiedrisko domu par mežu nozari Latvijā un Igaunijā
Autor
Matveja, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba „Interneta mediju ietekme uz sabiedrisko domu par mežu nozari Latvijā un Igaunijā” nolūks ir aprakstīt, vai interneta mediji ir ietekmējuši sabiedrības viedokli par mežu nozari Latvijā un Igaunijā.
Jaunas tehnoloģijas, mediji un internets atstāj iespaidu uz sabiedrību. Īpaši ar interneta plašajām iespējām mūsdienās, kad tas ir pieejams nepārtaukti un jaunākās ziņas ir iespējams uzzināt uzreiz, cilvēki paļaujas uz informāciju, ko tie izlasa interneta medijos. Tā kā meža nozare ir viena no tautsaimniecības balsiem gan Latvijā, gan Igaunijā un šī nozare ir demonstrējusi lielu nozīmi ekonomikas attīstībā, ir svarīgi noteikt kādu priekšstatu interneta mediji rada par šo nozari.
Šī darba mērķis ir noteikt vai interneta mediji rada negatīvu priekšstatu par meža nozari Latvijā un Igaunijā, analizējot interneta mediju saturu un tādējādi noteikt kādas ziņas par mežu nozari ir pieejamas lasītājiem.
Atslēgvārdi: mediji, internets, meža nozare The master thesis “The influence of internet media on public opinion about the forest industry in Latvia and Estonia” aims to describe the ways internet media influences the public perception of the forest industry in Latvia and Estonia.
New technology, media and the Internet have an impact on society. Especially with the wide possibilities of the internet in recent times, people rely on the information they read in online media. Because the forest industry is one of the economic pillar’s in Latvia and Estonia, and the industries have demonstrated great importance to economic development, it is important to determine how internet media represents this industry.
The paper aims to explore whether or not internet media creates negative perception about the forest industry in Latvia and Estonia, and to determine what messages are hidden throughout internet news articles.
Keywords: media, internet, forest industry