Angļu valodas leksikas mācīšanās stratēģijas pamatskolā
Автор
Meistere, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs veltīts angļu valodas krājuma apguves specifikai pamatskolā. Autore pētījusi galvenās angļu valodas mācīšanās stratēģijas pamatskolas septītajā klasē, uzsverot lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās nozīmi angļu leksikas apguvē, kā arī izmērījusi skolēnu angļu valodas vārdu krājuma līmeni. Pētījuma mērķi ir analizēt septīto klašu skolēnu vārdu krājuma apjomu, daudzveidību un kvalitāti gan tā mutiskajā, gan rakstiskajā lietojumā. The Bachelor’s work deals with the specifics of acquisition of English vocabulary in basic school. The author has investigated the main English vocabulary learning strategies of the seventh graders in connection with other skills (reading, writing and listening), as well as measured the level of the students’ English word stock. The objectives of the study were to analyze the volume, variety and quality of the vocabulary the Latvian students have acquired during four years of learning English, both in oral and written form.