Show simple item record

dc.contributor.advisorDirba, Māraen_US
dc.contributor.authorIvanova, Veraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:33Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other34361en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27733
dc.description.abstractDiplomdarbs ir veltīts integrētas apmācības jautājumam angļu valodas kā svešvalodas apmācībā skolā. Darba mērķis ir izpētīt integrācijas koncepciju, svešvalodas integrētas apmācības iespējas skolā, noteikt kādā veidā satura un valodas integrēta apguve var tikt ieviesta angļu valodas kā svešvalodas mācību procesā, kā arī īstenot eksperimentāla rakstura aktivitātes angļu valodas kā svešvalodas integrētā apmācībā. Pētījums tika veikts pielietojot tādas pētījuma metodes kā esošo integrācijas teoriju izpēte un kritiskā analīze; dzimtās valodas un angļu valodas kā svešvalodas mācību programmu un standartu salīdzinošā analīze ; gadījumu izpēte ; aptaujas. Pētījuma rezultāti ir pierādījuši, ka Latvijas vispārējās izglītības programmas un standarti pieļauj integrētās angļu valodas kā svešvalodas apmācības iespējas. Angļu valodas kā svešvalodas integrēta apmācība ir efektīga moderna izglītības procesa daļa, jo ļauj mazināt mācību kursu fragmentāciju, izvairīties no atkārtojumiem un racionalizēt mācību resursus. Radošas meistardarbnīcas un webkvesti var tikt veiksmīgi pielietoti angļu valodas kā svešvalodas integrētā apmācībā.en_US
dc.description.abstractThe Master thesis is devoted to the problem of integrated teaching of English as a Foreign Language (EFL) at school. The aim of the thesis is to examine the concept of integration, to determine the possibilities of EFL integrated teaching at school, to examine how Content and Language Integrated Learning (CLIL) principles can be incorporated into EFL teaching and to pilot the activities providing EFL integrated teaching. The reseach was conducted applying the study and critical analysis of the existing theories of integration; comparative analysis of Standards and Programmes of mother tongue and EFL; case study; survey. The results indicate that Standards and Programmes of Compulsory education in Latvia provide opportunities for EFL integrated teaching. Integrated teaching of EFL is beneficial for modern school as it reduces fragmentation of courses, prevents repetition, rationalises teaching resources. Creative workshops and WebQuests can be effectively used for EFL integrated teaching. Keywords: integrated teaching, creative workshops, WebQuestsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valodas kā svešvalodas integrēta apmācība vidusskolāen_US
dc.title.alternativeIntegrated Teaching of English as Foreign Language at Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record