Show simple item record

dc.contributor.advisorDirba, Māraen_US
dc.contributor.authorPaņuhno, Andaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:39Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:39Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other39263en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27770
dc.description.abstractDiplomdarba pētījumā autore koncentrējas uz daudzveidīgo spēju un kooperatīvās mācīšanās iekļaušanu angļu valodas stundās. Autore ir izvēlējusies diplomdarba tēmu ņemot vērā tās aktualitāti mūsdienās, kā arī lai paplašinātu savas zināšanas par daudzveidīgajām spējām un kooperatīvo mācīšanos. Pētījuma galvenais mērķis ir apskatīt kā daudzveidīgās spējas un kooperatīvā mācīšanās tiek iesaistīta angļu valodas stundās. Diplomdarbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota daudzveidīgo spēju detalizēta analīze un kooperatīvās mācīšanās pārskats. Praktiskā daļa ietver gadījuma pētījuma analīzi, kas ir veikta Babītes vidusskolas 9. klasē. Pētījuma autore apstiprina, ka saskaņā ar gadījuma pētījuma analīzi, daudzveidīgo spēju un kooperatīvās mācīšanās iekļaušana angļu valodas stundās darbojas efektīvi. Šo pētījumu var izmantot angļu valodas stundās kā noderīgu materiālu angļu valodas apguvē grupu darbā.en_US
dc.description.abstractThe presented paper focuses on incorporating Multiple Intelligences and Cooperative Learning in English language classroom. The theme of the paper was chosen considering its topicality nowadays as well as to broaden author’s knowledge of Multiple Intelligences and Cooperative Learning. The main goal is to investigate how Multiple Intelligences and Cooperative Learning can be integrated in English language classroom. The paper consists of two parts – the theoretical and the practical part. In the theoretical part the author has presented a detailed analysis of the Multiple Intelligences and the overview of Cooperative Learning. The practical part contains the analysis of the Case Study carried out in Babīte Secondary school, Form 9. The author of the paper confirms that, according to the analysis of the Case Study, incorporation of Multiple Intelligences and Cooperative Learning functions effectively in English language classroom. This research can be used in English classes as a useful study material for working and mastering the English language in groups.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDaudzveidīgās spējas un kooperatīvā macīšanās angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeMultiple Intelligences and Cooperative Learning in English Language Classroomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record