Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorBrovkina, Karīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:42Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42694en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27792
dc.description.abstractBiznesa prezentācijas ir lielisks veids lai tirgū ieviestu jaunus produktus. Prezentācijās saturam, stilam un runātājam jābūt labi sagatavotam. Šī darba mērķis bija analizēt divas profesionāli veiktas biznesa prezentācijas un trīs bakalaura studentu grupu prezentācijas no paralingivstiskā aspekta: balss īpašības, intonāciju, pauzes, klusumu, kā arī vispārējo prezentāciju kvalitāti. Šajā darbā kā pētījuma metode tika izmantota gadījuma izpēte. Praktiskā ierakstu analīze parāsīja paralingvistikas nozīmi biznesa prezentācijās. Bakalaura darbā arī doti padomi, kā izlabot iesācēju prezentācijas prasmes. Atslēgas vārdi: paralingvistika, pauzes, klusuma aizpildītāji, biznesa prezentācijasen_US
dc.description.abstractA business presentation is an excellent way to introduce new products to the market. The presentation must have a well-prepared content, style and the presenter. The nonverbal part of the presentation is as important as the verbal part. The purpose of this paper was to analyze the paralinguistic aspect of two business presentations made by professional speakers and three undergraduate group presentations, namely: voice qualities, intonation, silence, pauses, and the overall quality of the presentations. Literature review and case study were used as research methods. The empirical analysis helped to determine the importance of paralinguistics in business presentations, the quality of the students’ presentations and to give advice to beginners. Key words: paralinguistics, pauses, silence fillers, business presentationsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleParalingvistisko elementu loma biznesa prezentācijāsen_US
dc.title.alternativeRole of Paralinguistic Elements in Business Presentationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record