Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vinetaen_US
dc.contributor.authorLočmele, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:47Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:47Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45386en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27830
dc.description.abstractŠajā darbā ir veikta pārliecinošu valodas līdzekļu analīze aviācijas industrijas reklāmās. Darbā tiek apskatītas arī reklāmu struktūras variācijas kā viens no reklāmu mērķauditorijas pārliecināšanas līdzekļiem. Darba mērķis ir noskaidrot, kādi ir galvenie valodas līdzekļi, kas tiek izmantoti aviācijas industrijas reklāmās, lai nodrošinātu mērķauditorijas pārliecināšanu. Lai īstenotu mērķi, darbā tika pielietota teroētiskās literatūras salīdzinošās analīdzes metode, kā arī diskursa analīze. Darba rezultāti parāda, ka reklāmas ir radošas un atmiņā paliekošas biežo reklāmas valodas līdzekļu, kā arī tēlainas valodas lietojuma dēļ. Lai gan vairākās no izvēlētajām reklāmām dažas rakstiskās daļas ir izlaistas, lielākoties reklāmu veidotāji aviācijas industrijā pieturas pie tās struktūras, ko piedāva reklamēšanas teorija. Atslēgvārdi: diskursa analīze, reklāma, pārliecinošas valodas līdzekļi, aviolīniju industrijaen_US
dc.description.abstractThe present paper deals with the analysis of persuasive language tools in the advertisements of the airline industry. It also considers the variations of the structure of the advertisements as one of the tools for persuading the target audience of the advertisements. The goal of the paper is to find out which are the main language means used in advertising in the airline industry that ensure the persuasion of the target audience. In order to prove the goal the method of comparative analysis of theoretical literature and the discourse analysis were used. The results demonstrate that the advertisements are made creative and memorable with a frequent use of the tools of advertising language as well as figurative devices. However, although in several of the selected advertisements some written parts are omitted, mostly advertisers in the airline industry tend to follow the structure, provided by the theory of advertising. Key words: discourse analysis, advertising, persuasive language tools, airline industryen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titlePārliecinošas valodas lietojums aviācijas industrijas reklāmāsen_US
dc.title.alternativeUse of Persuasive Language in Advertising in the Airline Industryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record