Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorCekuls, Oskarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:17Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:17Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12774en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27958
dc.description.abstractDarba virsraksts – "Coca─Cola" zīmola virzības stratēģijas un vēstījuma analīze. Darbs kopumā izklāstīts uz 88 lappusēm, tajā iekļauti 2 attēli, 1 tabula. Darbā izmantoti 46 literatūras avoti un pievienoti 7 pielikumi. Bakalaura darba mērķis izpētīt zīmola vispārējos aspektus, kā arī viena konkrēta uzņēmuma “Coca–Cola” virzības stratēģijas un pozicionēšanas pieredzi tirgū un uzņēmuma zīmola komunikāciju ar sabiedrību. Bakalaura darba struktūra sastāv no ievada, 6 nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī izmantotās literatūras un avotu saraksta. Pirmo nodaļu veido zīmola atklāsmē svarīgu mārketinga komponentu – sabiedrisko attiecību, sponsorēšanas, kā arī reklāmas un tās ietekmes galvenās teorētiskās pamatnostādnes. Bakalaura darba otrajā nodaļā tiek raksturots zīmols, ieskicētas tā galvenās definīcijas, būtiskākie zīmolvedības pamatprincipi, skatīta zīmolu komunikācija ar sabiedrību un šīs komunikācijas priekšnoteikumi, kā arī zīmolu virzīšana mūsdienu tirgus apstākļos. Darba trešajā nodaļā no teorētiskā aspekta tiek skatīti zīmola identitātes galvenie veidošanas pamatprincipi, kā arī citi būtiski priekšnosacījumi zīmolu pārvaldīšanā. Bakalaura darba ceturto nodaļu veido viena konkrēta starptautiska uzņēmuma – “Coca–Cola” – zīmola attīstība, veikts zīmola salīdzinājums ar tā konkurentu – “Pepsi”, kā arī raksturoti citi būtiski aspekti zīmola attīstībā. Darba piektajā nodaļā skatīti uzņēmuma empīriskajā daļā izmantoto metodoloģisko pieeju – anketu, fokusa grupas interviju, kā arī strukturēto dziļo interviju galvenie teorētiskie pamati, tiek skatītas un analizētas uzņēmuma “Coca–Cola” mārketinga kampaņas, savukārt bakalaura darba sesto nodaļu veido metodoloģijas praktiska izmantošana, proti, veikto praktisko pētījumu analīze. Pētniecības lauks ietver laika posmu no 2007. gada sākuma līdz 2009. gada sākumam Darba beigās apkopoti secinājumi un priekšlikumi. Atslēgas vārdi: “Coca–Cola” zīmols, zīmolvedība, mārketings.en_US
dc.description.abstractThe title of this thesis is “Coca─Cola” brand progression strategy and guidance message analysis”. Thesis is written on 88 pages and 2 pictures and 1 table is included in it. In this thesis 46 sources and 7 appendixes are used. According to the aim of this thesis, the author of this paper is researching main aspects of brand, as well as one specific company’s “Coca Cola” strategy and experience of position in market, and company’s brand communication with society. This thesis consists of introduction, six chapters with subdivisions, conclusions and propositions, as well as bibliography. The first chapter is devoted to analyzing theory part of brands important marketing components – public relations, sponsorship, as well as advertisement and its effect. The second chapter of this thesis analyzes brand. This chapter takes a closer look at definitions of brand, fundamental brand principles, brand’s communication with society and these communications preconditions, as well as brands promotion in nowadays market conditions. In third chapter of this thesis author has analyzed brands basic principles of identity and other fundamental preconditions of brand management. The forth chapter of this thesis consists of one specific international company’s brand development. This company is “Coca Cola”. Comparison of brand with its competitor “Pepsi” was done and other important aspect in brand development was made. The fifth chapter of this thesis includes theory part of methodological approach – questionnaire, focus group interview and basics of structured depth interviews. This chapter analyzes and takes a closer look at Coca Cola’s marketing campaigns. But sixth chapter includes practical part of methodology – analyze of research. Research field includes period from beginning of year 2007 till end of year 2009. In the end of thesis conclusions and propositions are summarized. Kew words: “Coca Cola” brand, branding, marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title"Coca─Cola" zīmola virzības stratēģijas un vēstījuma analīzeen_US
dc.title.alternative"Coca─Cola" brand progression strategy and guidance message analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record