Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorJonīte, Ērikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:20Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15769en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27969
dc.description.abstractBakalaura darbs „Zīmolvedība SIA „LETA”” ir empīrisks pētījums par zīmolvedību un tās ietekmi uz zīmola imidžu mediju uzņēmumā SIA „LETA”. Darbs ir aktuāls, jo ir veikta uzņēmuma zīmolu stāvokļa analīze un izvirzīti radoši priekšlikumi turpmākajā zīmolvedības procesā, kas palīdzētu uzņēmumam veiksmīgi konkurēt tirgū. Šis pētījums var radīt konkrētajam uzņēmumam izpratni par zīmolvedības praktisko nozīmi, kā arī akadēmisko pētījumu nozīmi pakalpojuma populraritātes, imidža uzlabošanai, uzņēmuma zīmolu sakārtošanai, kā arī pakalpojuma noieta veicināšanai un personāla vadībai. Pētījuma priekšmets: SIA „LETA” zīmolvedība, zīmolu imidžs un personāla lielā loma imidža veidošanā. Pētījuma mērķis: izpētīt esošos zīmolvedības procesus uzņēmuma iekšienē, noskaidrot, vai personāla priekšstats un zināšanas par zīmola imidžu ir atbilstošs vēlamajam zīmolu imidžam, vai personāla loma un zināšanas varētu ietekmēt zīmolu imidžu arī ārpusē. Pētījuma mērķis nav analizēt zīmolvedības un imidža efektivitāti ārpus uzņēmuma. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Bakalaura darba pirmajā daļā tiek aplūkots zīmola un zīmolvedības jēdziens, tās struktūra, menedžments, imidža jēdziens, personāla loma pakalpojumu zīmolu imidža veidošanā. Zīmola un zīmolvedības jēdziens un struktūra aprakstīta, vadoties pēc D. Aaker, V. Olinsa, V. Kellera, M. Šeringtona u.c. autoru darbiem. Pētījuma empīriskais materiāls ir iegūts gan no kvalitatīvām – strukturēta intervija, gan kvantitatīvām – anketēšana, pētniecības metodēm. Informatīvi izmantoti arī sekundāri dati. Pētījuma rezultāts – radoši priekšlikumi zīmolvedības procesa uzlabošanai un personāla ietekmēšanai, lai radītu konsekventu zīmola imidžu uzņēmuma iekšienē, kas varētu ietekmēt to arī ārpus uzņēmuma. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmolvedība, zīmola imidžs, pozicionēšana, personāls, mārketinga komunikācijas.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor paper „Branding in LETA Ltd” is an empirical research about branding and its impact on the image of brand in media company „LETA Ltd”. The work is topical as there is analysis done on the situation of brands in the company and there are creative suggestions brought forward for the further branding process that would help the company to compete successfully in the market. This research can create company’s comprehension about the practical meaning of branding as well as the meaning of academic researches on the popularity and image of service, arrangement of company’s brand as well as enabling the sales of the service and human resource management. The subject of the research: „LETA” Ltd branding, brand image and the major role of personnel in creation of image. The aim of the research: to examine the existing branding processes inside the company, find out if the personnel’s opinion and knowledge about the brand image corresponds to the brand image desired , and if the personnel’s role and knowledge of the brand can influence the brand image outside the company. The aim of the research is not connected with analysis of branding and image effectiveness outside the company. The bachelor paper consists of two parts – theoretical and empirical. The first part of the Bachelor paper deals with the concept of brand and branding, its structure, management, the concept of image, role of personnel in creating brand image of a service. The concept and structure of brand and branding is described according to D. Aaker, V. Olins, V. Keller, M. Sherrington and other authors’ works. The empiric material of the research is obtained from qualitative – structured interview and quantitative – questionnairing, research methods. There are secondary data used for informative purposes. The result of the research – creative suggestions for improvement of branding process and influencing of personnel to create consequent brand image inside the company, and that might have an effect also outside the company. Keywords: brand, branding, brand image, positioning, personnel, marketing communications.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmolvedība SIA "LETA"en_US
dc.title.alternativeLtd LETA Brandingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record