• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

TV producēšanas īpatnības Latvijas mediju tirgū 2005.g.

Thumbnail
View/Open
309-1941-Virsis_Roberts_Komu020073.pdf (584.7Kb)
Author
Virsis, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Date
2006
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “TV producēšanas īpatnības Latvijas mediju tirgū 2005. gadā”. Darba teorētiskajā daļā autors apskatīja un izvērtēja zinātniskajā literatūrā publicētos viedokļus par TV programmas izveidošanas, producenta darba nozīmi, kā arī analizēta mārketinga, menedžmenta un vadzinības pamatzināšanu nepieciešamība producenta darbā. Darba praktiskajā daļā, pamatojoties uz Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra “TNS Latvia” apkopotajiem datiem par TV raidījumu reitingiem, tika veikta televīzijas raidījumu reitingu analīze. Bet, pamatojoties uz Nacionālā radio un televīzijas padomes 2006.gada rīkotā konkursa „Gadskārtējās prēmijas televīzijā un radio” rezultātiem un ņemot vērā ekspertu sniegto vērtējumu par aplūkojamo jautājumu, tika analizētas televīzijas raidījumu producēšanas īpatnību Latvijā.
 
The theme of the bachelor’s work is”Distinctions of the TV production in the media market in Latvia in 2005”. In the theoretical part of the work author has examined and analyzed options about establishment of TV programs and meaning of producer’s work. In this part there are also examined stages of production’s work and there are analyzed necessity of marketing and management knowledge in the producer’s work. In the practical part of the work there is made analyze of the program ratings based on data from agency”TNS Latvia”. There are also analyzed distinctions of the TV production in Latvia based on expert’s opinion.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27993
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV