Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorMarkauss, Ansisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:26Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:26Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21493en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28002
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir akadēmiskā komunikācija tiešsaistes sociālajos tīklos. Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot Latvijas Universitātes pasniedzēju attieksmi pret e-studiju vidi un tiešsaistes sociālo tīklu akadēmisko potenciālu kopumā. Pētījumā tika intervēti pieci pasniedzēji no dažādām fakultātēm. Ir iegūtas intervijas, kuros pausti viedokļi un pieredze par akadēmisko komunikāciju. Darbā izvirzītās hipotēzes, ka pasniedzēji akadēmiskai komunikācijai izvēlas augstskolas ieviestos saziņas līdzekļus, kopumā ir ar tiem apmierināti un no viņu aktivitātes ir atkarīga studentu aktivitāte, tika pierādītas. Bakalaura darbs sastāv no ievada, teorētisko jautājumu izklāsta, pētījuma metodoloģijas apraksta un pamatojuma, paša empīriskā pētījuma par akadēmisko komunikāciju, izmantoto informācijas avotu saraksta un interviju transkripcijām pielikumos.en_US
dc.description.abstractPaper’s topic is academic communication in social networking sites. Paper’s objective is to analyze the viewpoint of instuctors of University of Latvia on e-learning platforms and the academic potential of social networking sites in general. Five instructors were interviewed during the research, each from different faculty. Valuable data has been gathered in form of viewpoints and experiences. Three hypotheses that, firstly, instructors choose exclusively the communication means introduced by campus, secondly, are generally content with these instruments provided and, thirdly, their activity directly affects students’ activity, have been proven. The paper consists of introduction, presentation of theoretical materials, description and substantiation of methodology of research, the very empirical investigation about academic communication, alphabetical list of information sources used and the transcriptions of interviews in appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBibliotēkzinātneen_US
dc.titleAkadēmiskā komunikācija sociālajos tīklosen_US
dc.title.alternativeAcademic communication in social networksen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record