Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorZaļkalns, Kristapsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:27Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:27Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21956en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28009
dc.description.abstractMaģistra darbā „Sporta sponsorēšana - Latvijas populārāko sporta veidu federāciju gadījumi” ar gadījuma studiju metodoloģiju analizēta Latvijas futbola, hokeja un florbola federācijas sadarbība ar sponsoriem un uzņēmumu sasniegtie sponsorēšanas efekti. Teorētiskajā daļā tiek konstruktīvi attīstīta sporta sponsorēšanas teorija. Vispirms tiek aplūkota attiecīgi marketinga komunikācija, sporta marketings un sporta sponsorēšana, kā arī tiek reprezentēts heiristikas sistemātiskais modelis. Empīriskajā daļas sākumā tiek operēts ar sekundāro datu analīzi, lai izkategorizētu populārāko, apmeklētāko un straujāk augošo sporta veidu pētījuma sākšanai. Izanalizējot 488 interneta anketas un 10 ekspertu intervijas, secināms, ka Latvijā sporta marketings ir vāji attīstīts un sponsoru piesaiste iespējama tikai uz personisku kontakta rēķina ar uzņēmējiem. Rietumu sponsorēšanas modelis Latvijā nefunkcionē. Atslēgvārdi: federācija, gadījuma studijas, heiristika, sponsorēšana, sports, sporta marketings.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis "Sports sponsorship - the example of popular Latvian sports' federations" is a case study of the co-operation of Latvian football, hockey and floorball federations with sponsors and their achieved effects of corporate sponsorship. Theoretical part deals with the sports sponsorship theory. Marketing communications, sports marketing and sports sponsorship are represented, as well as the systematic pattern of heuristics. The empirical part firstly operates with the secondary data analysis which is used as a tool to categorize the most popular, most visited and fastest growing sports in Latvia. After analyzing 488 online questionnaires and 10 interviews with experts, it is concluded that Latvian sports marketing is underdeveloped and a major sponsorship can only be obtained through personal contact with financially influential personalities. Western model of sponsorship is still not functioning in Latvia. Keywords: case studies, federation, heuristics, sponsorship, sports, sports marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSporta sponsorēšana - Latvijas populārāko sporta veidu federāciju gadījumien_US
dc.title.alternativeSports sponsorship - the example of popular Latvian sports' federationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record