Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorBriede, Aliseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:28Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23534en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28014
dc.description.abstractBakalaura darba „Korporatīvā sociālā atbildība: SIA "Lattelecom" piemērs” mērķis ir noskaidrot, kā SIA "Lattelecom" iesaistās sociāli atbildīgās darbībās, kā tās komunicē un kā tajās iesaista savus darbiniekus. Papildus mērķis ir noskaidrot, kāda ir pašu darbinieku attieksme un zināšanas par uzņēmuma īstenoto korporatīvo sociālo atbildību. Pētījuma datu vākšanai izmantotas daļēji strukturētās intervijas un anketa. Iegūtie pētījuma rezultāti liecina, ka SIA "Lattelecom" uzņēmuma darbiniekiem ir svarīgi, ka uzņēmums ir sociāli atbildīgs un tika noskaidrots, ka korporatīvās sociālās atbildības aktivitātes ir paaugstinājušas SIA "Lattelecom" darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu. Darbs strukturēts piecās nodaļās, kurās aprakstīta korporatīvā sociālās atbildība, organizāciju komunikācija, sabiedriskās attiecības, pētījuma metodoloģija un nobeigumā empīrija. Atslēgvārdi: korporatīvā sociālā atbildība, sabiedriskās attiecības, organizācijas komunikācija, SIA "Lattelecom"en_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor’s thesis “Corporate Social Responsibility: an Example of Lattelecom” is to understand how Lattelecom engages in actions for the social good, how it involves its employees in them and how it communicates these actions. Moreover the thesis tries to understand what the employees of Lattelecom know about corporate social responsibility and what they think about it. The data for this research was gathered using semi structured interviews as well as poll. The results of our research suggest that the employees care about Lattelecom’s social responsibility. Moreover, socially responsible actions have made the employees of Lattelecom more loyal. The thesis consists of five chapters that describe corporate social responsibility, communications of organizations, public relations, methodology of research as well as hold the empirical data. Keywords: corporate social responsibility, public relations, communications of organizations, Lattelecom.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība: SIA "Lattelecom" piemērsen_US
dc.title.alternativeCorporate Social Responsibility: an Example of Lattelecomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record