Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorStepanova, Elvīraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:30Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:30Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25226en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28031
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir „Jēgas, nozīmes un mērķu piešķīrumi sabiedrisko attiecību praksei biznesa laikrakstu „Dienas Bizness” un „Biznes&Baltija” publikācijās”. Vairākās Eiropas valstīs veiktie pētījumi liecina par to, ka patlaban pastāv gandrīz pilnīga vienprātība uzskatā, ka sabiedriskās attiecības nav mārketinga instruments vai vienvirziena pārliecināšanas vai informatīva aktivitāte. Taču Austrumeiropas valstīm ir raksturīgs postkomunistiskās sociālās telpas mantojums, kam ir ietekme uz sabiedrisko attiecību praksi. Pētījuma ietvaros autore, izmantojot pamatotās teorijas pieeju, cenšas noskaidrot, kā piecpadsmit gadu laikā divos lielākajos Latvijas biznesa laikrakstos tiek konstruēta sabiedrisko attiecību prakses jēga, nozīme un mērķi. Par teorētisko pamatu pētījumā autore izmanto simboliskā interakcionisma un sociālā konstruktīvisma teoriju. Atslēgvārdi: sabiedriskās attiecības, biznesa laikraksts, jēga, nozīme, mērķi, pamatotā teorijaen_US
dc.description.abstractThe theme of master’s thesis is „The assignation of meaning, significance and goals to the practice of public relations in articles published in the business newspapers’ Dienas Bizness and Biznes&Baltija”. Researches, made in several European countries, indicate that actually almost total agreement exist about notion that public relations is nor the marketing tool nor the one-way persuasion or informative activity. However the descent of post-communism social space is specific to Eastern Europe countries and it also influenced the practice of public relations. Author of the research uses grounded theory approach to study out how the meaning, significance and goals of the practice of public relations has been constructed during the fifteen year period. Author has used symbolic interactionism and social constructivism theory as the theorethical basis of the research. Keywords: public relations, business newspaper, signifinance, meaning, goals, grounded theoryen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleJēgas, nozīmes un mērķu piešķīrumi sabiedrisko attiecību praksei laikrakstu „Dienas Bizness” un „Biznes & Baltija” publikācijāsen_US
dc.title.alternativeThe Assignation of Meaning, Significance and Goals to the Practice of Public Relations in Articles Published in the Business Newspapers Dienas Bizness and Biznes&Baltija"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record