Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorRozenberga, Laineen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:31Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:31Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26300en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28040
dc.description.abstractIzstrādātā bakalaura darba tēma- „Produktu kategorijas ietekme uz reklāmas kategoriju: pirmās nepieciešamības preču (piena) piemēra analīze”. Par bakalaura darba hipotēzi tika izvirzīta- „ Piena kā pirmās nepieciešamības preces reklāmas komunikācijā kā vissvarīgākais faktors ir produkta iepakojums.” Darba teorētiskajā daļa tiks apskatīta teorija par reklāmas komunikāciju, produktu klasifikāciju, iepakojuma izstrādi un tirgus segmentēšanas procesu. Teorija balstīta uz Kotlera, Arens un Russell publikācijām. Lai pēc bakalaura darba izstrādes varētu veikt pamatotus secinājumus un hipotēzes novērtējumu, darba empīriskās daļas izstrādei tiks pielietotas sekojošas metodes; etnogrāfiskais novērojums, kas tiks realizēts pārtikas veikalos ar mērķi- noskaidrot patērētāju izvēles kritērijus, pērkot pienu, daļēji strukturētās intervijas, kas notiks ar 3 lielāko valsts piena pārstrādes uzņēmumu- Valmieras piena, Rīgas Piensaimnieka un Rīgas Piena kombināta mārketinga nodaļas pārstāvjiem, kā arī intervija ar reklāmas aģentūras pārstāvi kā jomas ekspertu un šo lielāko pārstrādes uzņēmumu piena līniju analīze ,izmantojot teorijā aprakstītos 6 faktorus, kuru ievērošana ikviena produkta iepakojuma izstrādes procesā jāņem vēlā veiksmīgam rezultātam. Bakalaura darba izstrādes laikā iegūtie rezultāti un informācija izvirzīto hipotēzi, uzsākot bakalaura darba izstrādi, apstiprināja daļēji. Bakalaura darba struktūra- teorētiskā daļa, pielietoto metožu apraksts un empīriskā daļa, kurā notiek iegūto datu analīze. Atslēgvārdi: reklāmas komunikācija, pirmās nepieciešamības preces, piens, Valmieras piens, Rīgas Piena kombināts, Rīgas Piensaimnieks.en_US
dc.description.abstractTheme of the Graduation Paper is “Product Category Influence on Advertising Communication: Case Study of Essential Goods (Milk Product). The research was carried out in order to prove the hypothesis that “for milk as essential good the most important advertising communication channel is package.” In Paper theoretical part is collected theory about advertising communication, product classification, package and market segmentation. Theory is based on Kotler, Russell and Arens publications. The data for investigation was collected with the help of ethnographic observation for milk consumer in shops, with help of partly structured interview for 3 in Latvia leading dairy industry delegate and one interview with advertising agency delegate and analysis of 5 milk product line. The results of research and findings suggested that the graduation paper hypothesis (set up at the beginning) was affirmative party. Packing of milk is important and act as advertising channel nr.1, but also important for milk is price and quality. The graduation paper consists of 3 parts: theoretical, description of used methodology and empiric part with analysis of findings. Key words: advertising communication, goods of prime necessity, milk, company of Valmieras Piens, Company of Rīgas Piensaimnieks, Company of Rīgas Piena kombināts.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleProdukta kategorijas ietekme uz reklāmas komunikāciju: pirmās nepieciešamības preču (piena) piemēra analīzeen_US
dc.title.alternativeProduct Category Influence on Adversiting Communication: Case Study of Essential Goods (Milk Product)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record