Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorIkala, Regīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:32Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28876en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28052
dc.description.abstractMaģistra darbā „Farmācijas nozares reputācija Latvijā” tiek atklāta Latvijas farmācijas nozares un 5 vadošo farmācijas uzņēmumu reputācija pēc 7 reputāciju veidojošiem faktoriem. Darbs balstīts reputācijas un korporatīvās komunikācijas teorijā. Darba pētnieciskā daļā analizēta mediju attieksme pret farmācijas uzņēmumiem un vairāku sabiedrības grupu (patērētāji, profesionāļi, nozares eksperti) viedokļi un vērtējumi, kā arī veidota korelācija starp tiem. Mediju attieksme noteikta ar kvantitatīvās kontentanalīzes palīdzību, patērētāju un profesionāļu viedokļi un attieksme – izmantojot aptauju. Nozares ekspertu viedoklis un attieksme iegūta, izmantojot kvalitatīvās intervijas metodi. Darba rezultāti parāda, ka gan 5 vadošo farmācijas uzņēmumu, gan kopējā farmācijas nozares reputācija vērtējama kā laba, tomēr pastāv vairākas reputāciju veidojošas kategorijas, kuras nepieciešams attīstīt, lai reputācijas rādītājus uzlabotu. Atslēgvārdi: farmācijas nozare, farmācijas uzņēmumi, korporatīvā komunikācija, reputācija, reputācijas vadība, reputācijas mērīšana, RepTrak.en_US
dc.description.abstractThe Master paper „Reputation of pharmaceutical industry in Latvia” discovers reputation of pharmaceutical industry and 5 leading pharmaceutical companies in Latvia based on the 7 reputation-forming categories. The paper is based on the theory of reputation and corporate communication theory. The analytical part of the paper studies media messages and analyzes media attitudes towards pharmaceutical companies, discovers several groups (consumers, professionals, industry experts) views and ratings, as well as develops a correlation between them. Media attitude is fixed with use of quantitative content analysis. Attitudes of consumers and professionals are fixed using questionnaire method. Attitude of industry experts are fixed using the method of qualitative interviewing. The results of the paper prove that reputation of pharmaceutical industry and also reputation of 5 leading pharmaceutical companies can be evaluated as good. But there exists several reputation-forming categories that need to be developed to improve the ratings of reputation in this industry. Key words: pharmaceutical industry, pharmaceutical companies, corporate communication, reputation, reputation management, reputation measurement, RepTrak.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleFarmācijas nozares reputācija Latvijāen_US
dc.title.alternativeReputation of pharmaceutical industry in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record