Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorPrane, Gitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:35Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:35Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other32036en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28072
dc.description.abstractDarbinieku un vadītāju efektīva un veiksmīga komunikācija ir nozīmīga visu organizāciju panākumiem un efektivitātei. Visiem organizācijas locekļiem ir jāzina, kas notiek un, kas no viņiem tiek gaidīts, pildot savus tiešos pienākumus. Patiesībā nebūtu pārspīlēti teikt, ka visas svarīgākās vadības funkcijas ir atkarīgas no efektīvas komunikācijas starp vadītājiem un darbiniekiem. Darba mērķis ir izpētīt informācijas apmaiņu organizācijā, darbinieku lomu tajā, iekšējo un ārējo komunikāciju, to ietekmi uz organizāciju, komunikācijas barjeras uzņēmumā. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta dažādu autoru teorētiskās atziņas par doto tēmu. Praktiskajā daļā tiek analizēta uzņēmuma stratēģija, kura saistīta ar ārējās un iekšējās vides faktoriem. Tika aptaujāti uzņēmuma darbinieki, kā arī pētīta informācijas apmaiņa darbinieku savstarpējā attieksmē. Atslēgvārdi: organizācija, komunikācija, starppersonu attiecības, komanda.en_US
dc.description.abstractEffective and successful communication between employees and manager is important for the success and efficiency of the organization. All members of the organization must know what is expected from them to perform their duties and what is going on inside the organization. It will not be exaggerating to say that the most important functions of the senior management depend on effective communication between managers and employees. The purpose of the paper is to research the exchange of the information within organization, role of the employees in it, external and internal communication and its influence on the organization, and communication barriers. The theoretical part of the paper analyses theoretical theories and remarks by various authors on the subject. The practical part of the paper has analysis of the organization’s strategy related to external and internal factors. The employees of the organization filled questionnaire, as well as the exchange of the information between employees was evaluated. Key words: organization, communication, interpersonal relationships, team.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKomunikācija organizācijā: vide, kultūra, komunikācijas plūsmas. SIA "Rimi" piemērsen_US
dc.title.alternativeCommunication in organization: environment, culture, flow of communication. Example "RIMI"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record