Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīviņš, Miķelisen_US
dc.contributor.authorRimeicāne, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:35Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:35Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33884en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28079
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kādi aģenti, kā un kādēļ piedalās jauna uzņēmuma dibināšanas procesā. Ņemot vērā aģentu lomas un spēju izraisīt citu tīklā ietverto aģentu rīcību, pētījuma ietvaros aģentu mijiedarbības procesu uzlūkoju gan kā uzņēmējdarbības attīstību veicinošu, gan kavējošu. Tika aplūkots konkrēts gadījums – Ilūkstes novada jauno uzņēmēju pieredze ar uzņēmējdarbības procesā ietvertajiem aģentiem. Pētījumā izmantoju kvalitatīvo pieeju – veicu daļēji strukturētās intervijas un analizēju šobrīd aktuālākos lokālās politikas dokumentus. Pētījuma rezultāti parādīja, ka jauna uzņēmuma dibināšanas process sevī ietver piecas galvenās aģentu veidotās kategorijas: idejas rašanos, finansiālo starta kapitālu, dažādus ražošanas faktorus, uzņēmēja sadarbības partnerus un Valsts politiku. Atslēgvārdi: jaunais uzņēmējs, aģentu tīkls, mijiedarbība, Ilūkstes novads, uzņēmējdarbības attīstība. en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor paper is to find out what agents how and why are participating in the process of starting new business. Considering the role of agents and their ability to cause other network agents actions, in the research work the process of agents interactions to take a look as a business development and as a caunter productive. Was looked specificē case – the experience of the young businessmen in Ilukste region with the aģents who are included in the process of business. In the research work was used a qulitative approaches – was made a semi-structured interview and experts and was analyzed the current local policy documents. The results of research work were shown, that the process of new business foundation included 5 the most important categories of aģents: the rising of idea, financial starting capital, different factors of production, the host of partners and national policy. Key words: young businessmen, a network of aģents, interaction,en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleUzņēmējdarbību veicinošie aģenti Ilūkstes novadāen_US
dc.title.alternativeBusiness enhancing agents in Ilukste Districten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record