Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorAlfejeva, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:36Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:36Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34709en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28085
dc.description.abstractBakalaura darbs „Reālitātes šova „So you think you can dance” adaptācijas iespēja Latvijas auditorijai”. Darbs sastāv no trim daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir aplūkota realitātes šova definīcija, kā arī auditorijas formāti un vēsture, sociālās realitātes konstruēšana, mediju lietošanas un apmierinājuma teorija. Metodoloģijas daļā aprakstītas pētniecības metodes – fokusa grupas diskusija un padziļinātās intervijas. Empīriskajā daļā tiek izklāstīta iegūto rezultātu analīze, veicot fokusa grupas diskusijas, individuālās un padziļinātas intervijas ar mediju ekspertiem un realitātes šovu auditoriju pārstāvjiem. Bakalaura darbs atklāj realitātes šovu pirmsproducēšanas pētījuma nozīmi un auditorijas viedokļus par realitātes šoviem Latvijā. Atslēgas vārdi: realitātes šovs („So you think you can dance”), auditorijas izpēte, slavenības, adaptācija, pirmsproducēšanas pētījums.en_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis "Possibility of adapting reality show „So you think you can dance” for Latvian audience". The work consists of three parts: theoretical, methodological and empirical parts. In the theoretical part a the definition of the reality show and the audience format and historyas well as the theory of the construction of social reality, media use and gratification theory are reviewed. Methodology chapter describes the research methods - focus group discussions and in-depth interviews. The empirical part presents the analysis of results obtained during focus group discussions and individual in-depth interviews with media experts and representatives of reality television audiences. The bachelor thesis reveal the importance of a pre-production research and demonstrate the views of audience representatives on reality shows in Latvia. Keywords: reality show ("So you think you can dance"), Latvian audience research, celebrities, adaptation, pre-adaptation research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReālitātes šova „So you think you can dance” adaptācijas iespēja Latvijas auditorijaien_US
dc.title.alternativePossibility of adapting reality show „So you think you can dance” for Latvian audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record