Automašīnu reklāmu uztveres īpatnības žurnālu "Cosmopolitan" un "FHM" mērķauditorijās (2006)
Autor
Vagale, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbs „Automašīnu reklāmu uztveres īpatnības žurnālu „Cosmopolitan” un „FHM” mērķauditorijās (2006)” ir pētījums, kas atspoguļo abu mediju auto reklāmu saturu, kā arī mērķauditoriju transportlīdzekļu reklāmu uztveres īpatnības.
Pētnieciskā darba mērķis ir izpētīt auto reklāmu saturu žurnālos „Cosmpolitan” un „FHM” un auditoriju uztveres īpatnības, izanalizēt reklāmu elementus, kā arī salīdzināt mērķauditoriju uztveres specifiku un auto reklāmu atšķirību sieviešu un vīriešu žurnālā, un konstatēt pētījuma laikā gūtās iezīmes un atšķirības.
Pētījuma mērķis ir sasniegts, jo ir konstatēta mērķauditoriju uztveres specifika saskaņā ar izvirzīto hipotēzi, kā rezultātā automašīnu reklāmu satura piedāvājums neatbilst mērķa grupu vēlmēm un interesēm.
Atslēgvārdi: komunikācija, reklāma, reklāmas elementi, mērķauditorija, uztveres procesi. The bachelor’s diploma paper „Peculiarities of the perception of cars advertising in target audiences of magazines „Cosmopolitan” and „FHM” (2006)” is a research, what image both media content of cars advertising, as well as target audiences’ peculiarities of the perception of cars advertising.
The goal of this work is to explore the content of cars advertising in magazines “Cosmopolitan” and “FHM” and peculiarities of perception of audiences, to analyse components of advertising, as well as to compare target audiences’ specific features of perception and difference of advertising in women and men magazines, and to ascertain features and differences in the research.
The goal of work is achieved, because the target audiences’ specific features of perception is ascertained according to hypothesis, as a result supply of content of cars advertising not to conform to desires and needs of target groups.
Keywords: communication, advertisement, components of advertising, target audience, processes of perception.