• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interneta mārketinga tehnikas: SEB un Swedbank piemēri

Thumbnail
View/Open
309-40705-Tetere_Marta_mt06015.pdf (2.481Mb)
Author
Tetere, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņš, Ingus
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Šī bakalaura darba tēma ir „Interneta mārketinga tehnikas: SEB un Swedbank piemēri”. Pētījuma problēma balstās uz pieņēmumu, ka uzņēmumiem ir sava sapratne par interneta mārketinga tehnikām, to kontekstu, kas veido mārketinga komunikāciju stratēģiju, tādēļ šajā darbā tiek izpētīta SEB un Swedbank izpratne par interneta mārketinga tehnikām, to stratēģiju un pielietojumu. Šī izpēte ir svarīga, lai atrastu korelāciju starp teorētiskiem pieņēmumiem par šī veida komunikāciju un reālo izpildījumu. Darba teorētiskais pamatojums balstās uz interneta mārketinga tehniku pamatnostādnēm, sasaistot tās ar kopējo kontekstu – internetu, mārketinga vidi un integrētajām mārketinga komunikācijām, apskatot dažādu autoru teorētiskos spriedumus. Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt interneta mārketinga tehniku veidus un noskaidrot to pielietojumu banku mārketinga komunikācijā, kas tiek veikts ar gadījuma pētījuma metodi ietverot intervijas ar banku e-komunikācijas pārstāvjiem, dokumentu analīzi un strukturētu salīdzinošo analīzi. Secinājumi – banku interneta mārketinga komunikācijā tiek pielietotas dažādas tehnikas, tomēr tās tiek stratēģiski pielāgotas atbilstoši banku noteiktajiem komunikācijas, ētikas principiem un standartiem. SEB un Swedbank izmanto gan līdzīgas, gan atšķirīgas interneta mārketinga tehnikas, tomēr Swedbank interneta komunikācija ir spilgtāka un aktīvāka, tādējādi arī efektīvāka. Darba struktūra: teorētiskā daļa, metodoloģiskā daļa un pētnieciskā daļa, kā arī secinājumu izklāsts. Atslēgas vārdi: interneta mārketings, interneta mārketinga tehnikas, banku interneta komunikācija, mārketinga komunikācijas, gadījuma pētījums
 
This bachelor’s thesis title is „ Internet marketing techniques: SEB and Swedbank examples”. The issue of this research is based on the assumption that companies have their own perception about internet marketing techniques in the context of marketing communications strategy therefore conceptions of SEB and Swedbank internet marketing techniques, strategy are examined in this paper. This research is important due to correlation analysis between internet marketing theories and actual implementation. Theories of marketing communications, internet marketing and internet marketing techniques by various authors are used as a theoretical background. Bachelor’s thesis goal is to explore internet marketing technique types by studying out the use of these techniques in bank internet marketing communication. In the empirical part of this paper the case study is used as the main method which includes interviews, document analysis and structured comparative analysis. The results demonstrate that in bank internet communication there are used various internet marketing techniques but these techniques are adjusted to corporate principles and ethics of bank communication. SEB and Swedbank use both similar and also different techniques however Swedbank internet communication is more active and noticeable therefore more effective. The chapters are structured in three parts – theoretical, methodological and empirical. In the end of thesis are conclusions. Key words: internet marketing, internet marketing techniques, internet communication of banks, marketing communications, case study
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28116
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV