Elektroniskie tūrisma informācijas avoti Latvijā
Author
Molčanova, Oļesja
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kalniņa, Iveta
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Ņemot vērā šodienas situāciju, kad internets ieņem svarīgu lomu gan ikdienas, gan darba dzīvē, ir svarīgi, lai šī komunikācijas veida piedāvātie informācijas resursi būtu izmantojami.
Internetā publicētā informācija ir ļoti mainīga un daudzveidīga, ir nepieciešams tam atrisinājums, lai atrastu ticamāko un kvalitatīvāko informāciju. Tiek piedāvāti daudz un dažādi elektroniskie informācijas avoti par tūrismu Latvijā, tomēr lielā daļā gadījumu nekonkrētība un precizitātes trūkums internetā šo avotu sistematizācijā prasa lielu laika patēriņu.
Pētījuma mērķis ir apzināt elektroniskos informācijas avotus par Latvijas tūrismu, to informācijas nodrošināšanas iespējas un kvalitātes līmeni. Tas panākts, analizējot elektroniskās informācijas plašāko pieejas līdzekli internetu, elektroniskās informācijas ietekmi dažādās jomās, izpētot informatīvās telpas veidošanu internetā, apskatot noteiktas mājaslapas par Latvijas tūrismu.
Atslēgvārdi: Elektroniskie informācijas avoti; internets; tūrisms Considering the situation of today, when Internet takes a significant part both in ordinary and working life, it is substantial that information resources offered by this type of communication would be useful.
The information published on the Internet is varying and multifarious, here is needed a solution to find the most credible and qualitative information. There are offered many and various electronic information sources on tourism in Latvia, though in multitude cases, the lack of exactitude and directness in Internet requires a great expenditure of time for systematization of these sources.
The target of the investigation is to awaken electronic information sources on tourism of Latvia, their potential to provide information and level of quality. This is achieved by analyzing Internet as the most common source of electronic information and influence of electronic information in various fields, by exploring formation of informative space in the Internet, by inspecting certain home pages about tourism in Latvia.
Keyword: Information resources; internet; tourism.