• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētku kampaņas komunikācija interneta vidē: attieksme jauniešu auditorijā

Thumbnail
View/Open
309-43441-Priede_Rihards_rp11089.pdf (1.283Mb)
Author
Priede, Rihards
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba ar tēmu „XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV deju svētku kampaņas komunikācija interneta vidē: attieksme jauniešu auditorijā” pētījuma mērķis ir noskaidrot vai pētnieciskais jautājums „Vai XXV Dziesmu un XV deju svētku komunikācijas kampaņas saturs un dažādi tās elementi jauniešu auditorijā raisa pozitīvu vai negatīvu attieksmi?” jauniešu attieksmi pierāda kā pozitīvu vai negatīvu. Darba teorētiskā daļa sastāv no mārketinga komunikācijas, kultūras/pasākumu mārketinga, interneta vides, patērētāja attieksmju un rīcību radīšanas ietvara. Pētnieciskais jautājums, izmantojot tādas metodes kā intervija, kontentanalīze un aptauja, pierāda, ka jauniešu auditorija pret XXV Dziesmu un XV deju svētku komunikācijas kampaņu, tās saturu un pašiem svētkiem ir pozitīva. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikācija, kultūras un pasākumu mārketings, attieksme, jauniešu auditorija, Dziesmu un deju svētki
 
The Bachelor’s thesis „XXV Nationwide Latvian Song and XV Dance Festival Campaign Communication on the Internet: Attitude in Youth Audience” main goals are to find out if the empirical question “Does the XXV Song and XV dance festival communication campaign’s content create positive or negative attitude in youth audience?” proves the attitude to be positive or negative. The theoretical basis of the paper consists of marketing communications, culture/event marketing, internet environment, construction of consumer attitudes and actions. The empirical question, by using methods such as interview, content analysis and questionnaire, is proven to show that the youth audience’s attitude towards XXV Song and XV dance festival’s communication campaign and the festival in general is positive. Key words: Marketing communications, culture and event marketing, attitude, youth audience, Song and dance festival
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28144
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV