Sociālais tīkls “Instagram” kā mārketinga komunikācijas instruments: "Nike", "airBaltic" un "Qoo Qoo fashion" piemēru analīze
Author
Bāre, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Sociālais tīkls „Instagram” kā mārketinga komunikācija instruments: „Nike”, „airBaltic” un „QooQoo fashion” piemēru analīze” mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumi izmanto Instagram mārketinga komunikācijas mērķu sasniegšanai.
Darbs sastāv no teorētiskās daļas par mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālo mediju mārketingu un foto dalīšanās vietnēm. Metodoloģijas daļas, kurā iekļauta aptauja, kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un no empīriskās daļas, kurā tiek analizēti pētījumā iegūtie dati.
Galvenie secinājumi – uzņēmumi un zīmoli izmanto Instagram, lai izraisītu sekotājos interesi par produktu, uzlabotu uzņēmuma tēlu un uzturētu attiecības ar esošajiem klientiem.
Atslēgvārdi: Instagram, mārketinga komunikācija, sociālie mediji, Nike, Qoo Qoo fashion, airBaltic. Bachelor’s thesis „Social network „Instagram” as a marketing communications tool: examples of “Nike”, „airBaltic” and „Qoo Qoo fashion" case studies” main objective is to find out how companies use Instagram for their marketing communications objectives.
The bachelor’s thesis consists of a theoretical literature about marketing, marketing communication, social media marketing and photo sharing sites. The methodological part about content analysis, survey and semi – structured interview, and empirical part where is analyzed study findings.
Main conclusion – companies and brands uses Instagram to induce interest about product, improve comapnies image and and maintain relationships with existing customers.
Key words: Instagram, marketing communication, social media, Nike, Qoo Qoo fashion, airBaltic