Organizācijas komunikācija sociālajos medijos, Biedrības „Kapo“ komunikācijas sociālajos medijos analīze
Author
Murjāne, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tiek pētīta organizāciju komunikācija sociālajos medijos, kā piemērs tiks analizēta nevalstiskā bezpeļņas jauniešu biedrība „KAPO”. Pētāmā problēma, kas ir izvirzīta – vai tik mazai organizācijai, kas nāk no lauku reģiona ir iespējams izveidot veiksmīgu komunikāciju sociālajos medijos un vai ir iespējams izveidot nepārtrauktu atgriezenisko saiti ar savu mērķauditoriju sociālajos medijos?
Teorija balstās uz organizācijas dizainu un tā funkcijām, nevalstisko organizāciju darbības specifiku, kā arī organizāciju komunikāciju un komunikāciju sociālajos medijos. Pētījumā ir izmantotas trīs metodes – kvalitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un aptauja.
Pēc veiktās analīzes, pētījuma rezultāti liecina, ka jauniešu biedrības „KAPO” komunikācija sociālajos medijos nav efektīva.
Atslēgas vārdi: organizācija, nevalstiskā bezpeļņas organizācija, jauniešu biedrība „KAPO”, organizāciju komunikācija, sociālie mediji. In thesis is researched organizations communication in social media, for example, organization whitch is researched is non – governmental non – profit youth society „KAPO”. Research problem – is such a small organization which comes from the rural region can possibly create a successful social media communication, and wheter it is possible to create a continous feedback from their target audience in social media?
In theoretical part is theory about organization design and funcitons, non – governmental organizaton specificis, organizations communication and communication in social media.
Research methods that are used: qualitative contentanalysis, interview, poll.
After analysis the results confilrms that society „KAPO” communication in social media is not effective.
Key words: organization, non – governmental non – profit organization, youth society „KAPO”, organizations communication, social media.