Show simple item record

dc.contributor.advisorBuholcs, Jānisen_US
dc.contributor.authorKalmane, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:47Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:47Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5632en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28169
dc.description.abstractBakalaura darbs „Latvijas jauniešu žurnāla „Popcorn” saturiskā analīze (2005. gada janvāris-septembris un 2006. gada janvāris-septembris)” pēta „Eiropas jauniešu populārā žurnāla” „Popcorn” Latvijas izdevumu divu tā redaktoru darba laikā. Temats izvēlēts, jo jauniešu žurnāli Latvijā līdz šim ir pētīti salīdzinoši maz, tomēr tie ieņem nozīmīgu lomu masu mediju tirgū un jauniešu attīstībā. Darbā iekļautas vairāku pētnieku jauniešu auditorijas raksturojumi, pievērsta uzmanība jauniešu žurnāliem, kā arī jauniešu žurnāliem tieši Latvijā. Pētot žurnālus, tika veikta 2005. un 2006. gadu žurnālu kontentanalīze, dziļā intervija ar žurnāla pašreizējo galveno redaktori un žurnāla darbinieku un lasītāju anketēšana. Pētījuma mērķis bija noskaidrot gan to, kā redaktoru darbs ietekmē žurnāla saturu, gan to, par kādām tēmām jaunieši lielākoties tiek regulāri informēti, gan arī to, kā viens no vadošajiem jauniešu žurnāliem Latvijā ir attīstījies un mainījies. Secināts, ka redaktora dzimte ietekmē žurnāla saturu, tas palicis sievišķīgāks, bet lasītāji pamanījuši to, ka kļuvis interesantāks. Darbs strukturēts četrās nodaļās (ar apakšnodaļām) – auditorijas raksturojums, jauniešiem adresētie masu mediji, jauniešu žurnāli Latvijā, pētniecības metožu pamatojums, „Popcorn” raksturojums un „Popcorn” satura analīze. Atslēgvārdi Jaunieši, pusaudži, jauniešu žurnāli, redaktori, redakcijas darbinieki.en_US
dc.description.abstractThesis „The Content Analysis of Latvian Youth Magazine “Popcorn” in 2005 (January-September) and 2006 (January-September)" is exploring “the most popular European youth magazine’s” „Popcorn” Latvian edition during two editor-in-chiefs periods. This subject was chosen, because youth magazines in Latvia have not been researched a lot, but they are playing a big role in the mass media market and in youth development. There are included youth profiles from different researchers, youth magazines, as well as youth magazines’ exactly in Latvia. Within „Popcorn”’s content analysis in 2005 and 2006, an in-depth interview with the current editor-in-chief has been made along with surveys held with „Popcorn”’s workers and readers. The aim was to discover how the job of editor-in-chief is influencing the content of the magazine, what are the main topics about which youth are being informed and how one of the leading youth magazines in Latvia has been changing and developing. In the results it turned out, that editor’s gender is influencing the content of the magazine, it has become more womanly, but readers have noticed, that the magazine has become more interesting. The paper is structured in four chapters (with subdivisions) – audience’s profile, youth mass media, youth magazines in Latvia, arguments of research methods, „Popcorn” profile and „Popcorn” content analysis. Keywords Youth, teenagers, youth magazines, editors, editorial stuff.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas jauniešu žurnāla POPCORN saturiskā analīze (2005. gada janvārī ─ septembrī un 2006. gada janvārī ─ septembrī)en_US
dc.title.alternativeThe Content Analysis of Latvian Youth Magazine the "POPCORN" in 2005 (January-September) and 2006 (January-September)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record