Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorGaušis, Eduardsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:48Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5711en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28171
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Efektīvas reklāmas uzrunas veidošanas nosacījumi preses reklāmā. Nekustamā īpašuma jaunie projekti. 2004. gads un 2006. gads.”. Nekustamā īpašuma jauno projektu piedāvājums ar katru brīdi pieaug. Līdz ar to, ir nepieciešams izcelties starp citām reklāmām, lai jaunais projekts tiktu pamanīts. Izcelties var reklāmas uzrunā izmantojot pārliecinošos paņēmienus. Darba teorētiskajā daļā ir apkopota informācija par reklāmas efektivitāti; tekstuālajiem un vizuālajiem pārliecināšanas paņēmieniem. Darba empīriskajā daļā tiek veikta kvantitatīvā kontentanalīze, lai noskaidrotu pārliecinošo paņēmienu pielietojumu praksē, nekustamā īpašuma jauno projektu reklāmās. Kā arī tiek veikta semantiskā analize, lai noskaidrotu jauno projektu nosaukumos lietoto vārdu nozīmi.en_US
dc.description.abstractThema of bachelor work is „Conditions for the Formation of the Effective Advertising Speech in the Press Advertising. New Projects of the Real Estate (2004 and 2006)” Offer of real estate new projects is growing. For successful selling of new real estate projects it is nescessary to stand out from other advertisements. It is possible with using persuasive methods in advertising speech. Theoretical part consist of summarized information about advertising effectiveness; textual and visual persuasion methods. In the empirical part are used two analytical methods. Quantitative content analysis to establish usage of persuasive methods and semantic analysis to establish meaning of words that are used in names of real estate new projects.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleEfektīvas reklāmas uzrunas veidošanas nosacījumi preses reklāmā. Nekustamā īpašuma jaunie projekti. 2004.gads un 2006.gadsen_US
dc.title.alternativeConditions for the Formation of the Effective Advertising Speech in the Press Advertising. New Projects of the Real Estate (2004 and 2006)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record